MENU
Darmowa dostawa

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej relatywnie trwałej przewagi konkurencyjnej.

Autorzy książki – pracownicy naukowi Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego – koncentrują się na przedstawieniu roli informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Opierając się na wszechstronnych studiach literaturowych, podejmują próbę wyjaśnienia istoty informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji: potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. W zasadniczej części pracy prezentują wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa, w książce dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych. Prezentowana praca jest jedną z nielicznych publikacji poświęconych ocenie wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące informacyjnych podstaw negocjacji biznesowych.

Książka ma liczne walory metodyczne, poznawcze i praktyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami, a przede wszystkim marketingu. Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Ponadto może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

37,15 zł
49,35 zł

Badanie widowni filmowej

Największą zaletą antologii jest to, że może ona stanowić świetną metodologiczną podstawę i inspirację do kolejnych badań nad publicznością (nie tylko) filmową. Naukowiec, który będzie chciał podjąć się eksploracji fenomenu recepcji medió...
79,21 zł
89,00 zł

Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów Tom 1

Długo oczekiwane wznowienie książki wydanej w Polsce w 1954 roku. Drugie polskie wydanie Bogactwa narodów przypomina dzieło, które wywarło nie tylko doniosły wpływ na myśl i politykę ekonomiczną końca XVIII i pierwszej połowy XIX stulecia...
71,66 zł
85,00 zł

Badania obrazowe w okulistyce

Książka przedstawia i wyjaśnia wszystkie techniki związane z obrazowaniem wysokiej rozdzielczości oka: od informatycznej struktury półprzewodnika i koloru używanego podczas obrazowania, do najnowszego oprzyrządowania, co ma znaczenie dla pełnego...
20,31 zł
34,90 zł

Jak stworzyć plan marketingowy

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo prak...
27,61 zł
39,99 zł

Decyzja

Wstrząsający thriller kryminalny autora bestsellerów Zwierz, Łowca i Dom. Wrocław, lato 2018 roku. W śmietniku w centrum miasta znaleziono zwłoki noworodka. Śledztwo prowadzi wydział zabójstw komendy wojewódzkiej. Policjanci sprawdzają różne tropy i us...
15,29 zł
25,00 zł

Historycy o badaniu dziejów politycznych Polski 1939-1989

"Książka jest świadectwem czasu, wstępnym, niezobowiązującym i subiektywnym podsumowaniem trzydziestolecia w badaniu najnowszych dziejów politycznych Polski. To zapis relacji między doświadczonymi i czynnymi naukowo historykami, któr...
120,93 zł
139,00 zł

Badanie fizykalne w pielęgniarstwie

Ocena stanu pacjenta na podstawie wyników badania podmiotowego i przedmiotowego to podstawowe kwalifikacje absolwenta kierunku pielęgniarstwo, a jednocześnie pierwszy i kluczowy etap procesu opieki. W każdym rozdziale publikacji uwzględniono...
305,78 zł

Statystyki wiarygodności i ważności w badaniach nad zdrowiem jamy ustnej

Zawsze, gdy obserwujemy lub mierzymy, zastanawiamy się, czy mierzymy to, co zamierzamy zmierzyć, czy też na nasze obserwacje mają wpływ okoliczności, w jakich są one dokonywane, i wyciągamy wnioski na temat jakości naszych miar wnioski, które odegrają ...
138,33 zł
159,00 zł

Testy kliniczne w badaniu kości, stawów i mięśni

Testy kliniczne w badaniu kości, stawów i mięśni, to kolejne, V już wydanie - praktycznego przewodnika do szybkiego i prostego rozpoznania zaburzeń czynnościowych układu mięśniowo-szkieletowego.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!