MENU

Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Mateusz Nieć

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie

Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głownie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego.






W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak:

komunikowanie polityczne wczesnej metropolis,
dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej,
propaganda polityczna i public relations,
marketing polityczny,
kampanie społeczne.


Adresaci:

Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych.






" (...) Książka stanowi interesujące, nowatorskie spojrzenie na zjawisko komunikacji politycznej w systemach demokratycznych, podjęte z perspektywy historycznej i współczesnej. Autor w sposób przekonujący argumentuje, że rożne formy komunikacji politycznej i marketingu nie są bynajmniej nowymi zjawiskami drugiej połowy dwudziestego wieku, ale ich pierwowzory istniały już w starożytnym Rzymie. Dzisiejszy ich kształt i metody przekazu są oczywiście inne, ale cele polityczne są podobne. Ponadto koncepcje, teorie i praktyki komunikacyjne podlegają nieustannym zmianom. Praca wyróżnia się spośród innych opracowań z dziedziny komunikacji i marketingu politycznego połączeniem historycznej i politologicznej perspektywy w analizie komunikacji marketingowej i politycznej".






Prof. zw. dr hab. Andrzej W. Jabłoński

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie | str. 7

Rozdział I
Komunikowanie polityczne wczesnej metropolis  | str. 37

1. Instytucjonalne korzenie współczesnego komunikowania politycznego  | str. 39

2. Reklama i media reklamowe  | str. 58

3. Prasa masowa i news  | str. 70

4. Publicystyka i propaganda  | str. 81

5. Koncepcje ideologii  | str. 88

Rozdział II
Kampania wyborcza - dzieje i charakterystyka  | str. 100

1. Klasyczna myśl polityczna o kampanii wyborczej i politycznej  | str. 102

2. Kampania wyborcza - definicja  | str. 106

3. Kampania wyborcza w antyku i nowożytności  | str. 109

4. Kampania wyborcza we współczesnym państwie  | str. 120

Rozdział III
Propaganda polityczna i public relations  | str. 137

1. Manipulacje medialne - przykłady  | str. 137

2. O teorii propagandy historycznie  | str. 142

3. Public relations - amerykańska propozycja  | str. 171

4. Zapomniana dyskusja o public relations w Szklarskiej Porębie z 1966 roku  | str. 197

Rozdział IV
Marketing w polityce, marketing polityczny  | str. 200

1. Konteksty marketingu  | str. 200

2. Adaptacja marketingu ekonomicznego do polityki  | str. 206

3. Marketing polityczny - krytyczna analiza  | str. 217

Rozdział V
Kampania społeczna  | str. 235

1. Demarketing  | str. 243

2. Propaganda socjologiczna  | str. 246

3. Dyplomacja kulturalna  | str. 249

4. Sponsoring  | str. 251

5. Faktoidy  | str. 255

6. Pseudoevent według Boorstina  | str. 256

7. Wydarzenie medialne według D. Dayana i E. Katza  | str. 261

Zakończenie  | str. 265

Epilog  | str. 269

Bibliografia  | str. 275

Netografia  | str. 291

Spis tabel i ilustracji  | str. 293

Indeks nazwisk  | str. 295
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: nauki społeczne

Inni Klienci oglądali również

50,74 zł
59,00 zł

Społeczeństwo i polityka. Podstawy nauk politycznych. Tom I, część I. Teoria, instytucje, procesy. Zagadnienia ogólne

Niniejsza edycja Społeczeństwa i polityki ma charakter wyjątkowy. Ukazuje się w 50. rocznicę powstania Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – najstarszej i największej jednostki politologicznej w naszym kraju. Inna jest też stru...
23,19 zł
26,66 zł

Teksty filozoficzno-polityczne

Jürgen Habermas (rocznik 1920), jeden z najwybitniejszych filozofówprzełomu stuleci i przedstawicieli teorii krytycznej, nigdy nie uchylał się od roli intelektualisty zabierającego głos w kluczowych kwestiach współczesności. Za...
35,10 zł
39,00 zł

Analiza komunikacji politycznej a teoria Douglasa N.Waltona

Komunikacja polityczna determinuje naszą recepcję rzeczywistości społecznej.Wpływa na odbiór obowiązujących regulacji prawnych, działalności instytucji etc.Problem pojawia się wtedy, kiedy przekaz przestaje być spójny pod względem przekon...
26,10 zł
29,00 zł

Problem władzy politycznej

Michael Huemer jest profesorem filozofii Uniwersytetu Colorado Boulder. Jest autorem ponad sześćdziesięciu artykułów naukowych i sześciu książek. W swoich pracach porusza szczególnie zagadnienia związane z etyką, epistemologią i filozofią...
30,70 zł
35,70 zł

Marketing polityczny w regionie

W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentra...
184,50 zł
205,00 zł

Nowoczesne systemy łączności i transmisji danych na rzecz bezpieczeństwa. Szanse i zagrożenia

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu budowy bezpiecznych systemów przechowywania, przetwarzania i transmisji danych, jak również ich wykorzystania w świetle obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa sądów powszech...
44,10 zł
49,00 zł

Współpraca strategiczno-polityczna i gospodarcza w regionie Azji i Pacyfiku po zakończeniu zimnej wojny

Zagadnieniem badawczym monografii jest strategiczno-polityczna i gospodarcza współpraca w regionie Azji i Pacyfiku po zakończeniu zimnej wojny. Analizie poddane zostały struktury, procesy i uzgodnione działania, zwiększające spójność regi...
9,00 zł
10,00 zł

Przełamując Granice Rodzicielstwa: Nowoczesne Perspektywy na Rodzicielstwo

Książka eksploruje alternatywne metody leczenia bezpłodności oraz rozważa adopcję i inne innowacyjne opcje. Autor prezentuje czytelnikom różnorodne podejścia, oparte na najnowszych badaniach i doświadczeniach pacjentów. Książka kładzie na...
32,20 zł
46,00 zł

Człowiek a polityka. Zarys psychologii politycznej

Książka w systematyczny sposób przedstawia psychologiczne aspekty politycznego myślenia i działania. Analizuje źródła preferencji i niechęci wobec różnych politycznych opcji, motywy aktywności politycznej oraz związki między przekonaniami, rodzajem prz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!