Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głownie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego.
W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak:
komunikowanie polityczne wczesnej metropolis,
dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej,
propaganda polityczna i public relations,
marketing polityczny,
kampanie społeczne.
Adresaci:
Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych.
" (...) Książka stanowi interesujące, nowatorskie spojrzenie na zjawisko komunikacji politycznej w systemach demokratycznych, podjęte z perspektywy historycznej i współczesnej. Autor w sposób przekonujący argumentuje, że rożne formy komunikacji politycznej i marketingu nie są bynajmniej nowymi zjawiskami drugiej połowy dwudziestego wieku, ale ich pierwowzory istniały już w starożytnym Rzymie. Dzisiejszy ich kształt i metody przekazu są oczywiście inne, ale cele polityczne są podobne. Ponadto koncepcje, teorie i praktyki komunikacyjne podlegają nieustannym zmianom. Praca wyróżnia się spośród innych opracowań z dziedziny komunikacji i marketingu politycznego połączeniem historycznej i politologicznej perspektywy w analizie komunikacji marketingowej i politycznej".
Prof. zw. dr hab. Andrzej W. Jabłoński
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-264-6309-9
- ISBN druku: 978-83-264-4398-5
- EAN: 9788326463099
- Liczba stron: 312
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie | str. 7 Rozdział I Komunikowanie polityczne wczesnej metropolis | str. 37 1. Instytucjonalne korzenie współczesnego komunikowania politycznego | str. 39 2. Reklama i media reklamowe | str. 58 3. Prasa masowa i news | str. 70 4. Publicystyka i propaganda | str. 81 5. Koncepcje ideologii | str. 88 Rozdział II Kampania wyborcza - dzieje i charakterystyka | str. 100 1. Klasyczna myśl polityczna o kampanii wyborczej i politycznej | str. 102 2. Kampania wyborcza - definicja | str. 106 3. Kampania wyborcza w antyku i nowożytności | str. 109 4. Kampania wyborcza we współczesnym państwie | str. 120 Rozdział III Propaganda polityczna i public relations | str. 137 1. Manipulacje medialne - przykłady | str. 137 2. O teorii propagandy historycznie | str. 142 3. Public relations - amerykańska propozycja | str. 171 4. Zapomniana dyskusja o public relations w Szklarskiej Porębie z 1966 roku | str. 197 Rozdział IV Marketing w polityce, marketing polityczny | str. 200 1. Konteksty marketingu | str. 200 2. Adaptacja marketingu ekonomicznego do polityki | str. 206 3. Marketing polityczny - krytyczna analiza | str. 217 Rozdział V Kampania społeczna | str. 235 1. Demarketing | str. 243 2. Propaganda socjologiczna | str. 246 3. Dyplomacja kulturalna | str. 249 4. Sponsoring | str. 251 5. Faktoidy | str. 255 6. Pseudoevent według Boorstina | str. 256 7. Wydarzenie medialne według D. Dayana i E. Katza | str. 261 Zakończenie | str. 265 Epilog | str. 269 Bibliografia | str. 275 Netografia | str. 291 Spis tabel i ilustracji | str. 293 Indeks nazwisk | str. 295