MENU

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Grzegorz Karasiewicz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,00 zł
53,10
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

"Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".

dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 
 str. 9

1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty 
 str. 19

1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji 
 str. 19

1.2. Strategie ekspansji zagranicznej 
 str. 28

1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych 
 str. 43

1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji 
 str. 93

1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań 
 str. 108

2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw 
 str. 109

2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 114

2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 122

2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 125

2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 132

2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 146

2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa 
 str. 160

3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 170

3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 170

3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P) 
 str. 172

3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 209

3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 230

4. Metodyka i analiza wyników badań własnych 
 str. 235

4.1. Metodyka badań własnych 
 str. 235

4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań 
 str. 266

4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań 
 str. 311

Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań 
 str. 319

Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 
 str. 325

Bibliografia 
 str. 367

Indeks 
 str. 401
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

44,28 zł
49,20 zł

W poszukiwaniu nowego słownictwa polskiego Materiały z prasy lat 2011-2013 fotodokumentacja

Niniejszy tom jest zatem po prostu kolejnym wkładem do fotoleksykografii języka polskiego, wzbogacającym polską cytatografię w jej nowym - nie chciałoby się rzec: postmodernistycznym - otwarciu.Dorobek fotoleksykografii polskiej szybko się powięk...
21,50 zł
25,00 zł

Efektywność reprezentacji interesów Polski w Unii Europejskiej

Reprezentacja interesów w systemie politycznym Unii Europejskiej jest konfrontowana z jego specyficznymi cechami. Aktorami tego rozproszonego - tak w sensie horyzontalnym, jak i wertykalnym - systemu są zarówno państwa czy instytucje unij...
45,00 zł
50,00 zł

Depozytorium Leksykalne Języka Polskiego. Tom XLI. Fotoprzegląd frazematyczny (1)

Z przedmowyZielona podseria Depozytorium leksykalnego języka polskiego to mój prywatny (w zamierzeniu kilkunastotomowy) rejestr frazeologii, której czarowi uległem wiele lat temu, wziąwszy do rąk dwutomowy Słownik frazeologiczny jęz...
44,99 zł
49,99 zł

Alkohol w wojsku i na wojnie. Z dziejów wojskowości polskiej i powszechnej

„Dadzą mi manierkę z gorzałczyną…” śpiewali ongiś żołnierze, opowiadając o swoim niełatwym losie. Alkohol, który towarzyszył ludzkości od najdawniejszych czasów, zaznaczał swoją obecność także na prowadzonych przez n...
24,57 zł
27,30 zł

Polska paranoja polityczna. Źródła, mechanizmy i konsekwencje spiskowego myślenia o polityce

Gdybym został zapytany o to, jaka jest główna cecha monografii Krzysztofa Korzeniowskiego, to powiedziałbym, że jest to książka ciekawa. […] Miałem też okazję, by podziwiać jej Autora za erudycję. Krzysztof Korzeniowski nie ogranicza się ...
26,91 zł
29,90 zł

Polska kuchnia bezglutenowa

Dieta bezglutenowa nie oznacza kuchni nudnej, pozbawionej smaku i wyrazistości. Owszem, wykluczenie z menu glutenu wymaga zmiany stylu życia, ale na pewno nie pozbawia radości z jedzenia i gotowania. Chleb kukurydziany, komosa ryżowa z baka...
28,26 zł
31,40 zł

Instytucjonalne determinanty rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

W niniejszej monografii jako podstawowy problem przyjęto adekwatność instytucjonalną otoczenia przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce. Przedmiotem badania są mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, czyli sektor określany jako MMSP. Rozważania są pod...
11,70 zł
15,00 zł

Kronika polska Dzierswy (Dzierzwy)

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF. Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstu„Kronika Dzierswy”, „Kronika Dzierzwy”, „Kronika Mierzwy”, „Kronika franciszk...
72,00 zł
80,00 zł

Efekty ekonomiczne realizacji strategii zrównoważonego rozwoju transportu w Unii Europejskiej

Współczesna cywilizacja światowa konfrontowana jest z wieloma problemami, takimi jak degradacja środowiska naturalnego, perspektywa wyczerpania surowców energetycznych czy też ubóstwo oraz znaczna dysproporcja w poziomie życia mies...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!