MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Media mniejszości Mniejszości w mediach

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Media mniejszości Mniejszości w mediach

Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problematyki mniejszościowej w mediach „większościowych” oraz obrazem mniejszości w tych mediach.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Polityka

Inni Klienci oglądali również

20,74 zł
28,35 zł

Metropolie mniejszości mniejszości w metropoliach

Współczesne metropolie i wielkie miasta, szczególnie tzw. świata zachodniego, nie tylko są coraz bardziej różnorodne etnicznie i kulturowo, lecz także przyciągają coraz więcej „obcych”. Okazują się oni niezbędni dla fun...
27,45 zł
45,00 zł

Pan Tadeusz media pamięci

Opracowanie Andrzeja Waśki „Pan Tadeusz” – media pamięci to kolejny tom ukazujący się w serii wydawniczej „Literatura i Pamięć”. Jest on monografią epopei Mickiewiczowskiej. We wstępie autor wyraża przekonanie, że każda ep...
25,03 zł
39,00 zł

Między dyskursami, sztukami, mediami.

Książka jest bez wątpienia pozycją wartościową, prezentującą tak teorię, jak i praktykę badawczą z obszaru nowoczesnej komparatystyki – zajmującej się problematyką „inter”: interdyscyplinarną, interdyskursywną, intersemiotyczną, inter...
26,89 zł
36,75 zł

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...
31,53 zł
52,00 zł

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...
28,80 zł
32,00 zł

Media czyli głupiego widać 104 diagnozy

Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
420,43 zł
467,14 zł

Social Media Strategy

Social Media Strategy: Tools for Professionals and Organizations, by Phillip G. Clampitt, shows professionals and organizations how to use social media more effectively and strate...
334,87 zł
372,08 zł

Social Media Data Analysis

Social networks have become very popular in recent years because of the increasing proliferation and affordability of internet-enabled devices such as personal computers, mobile devices, and other more recent hardware innovations such as internet table...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!