MENU

Przywództwo a konkurencyjność organizacji przedsiębiorczych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2010

  • Redakcja naukowa: Teresa Kraśnicka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 1,00 zł
0,86
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Przywództwo a konkurencyjność organizacji przedsiębiorczych

Opracowanie obejmuje pięć rozdziałów. Pierwszy z nich zawiera omówienie istoty przywództwa oraz charakterystykę klasycznych i współczesnych koncepcji przywództwa w organizacjach. Drugi rozdział przedstawia w sposób syntetyczny założenia przywództwa strategicznego w ujęciu procesowym i jego związków z przedsiębiorczością organizacyjną. W następnym rozdziale zaprezentowano determinanty i modele tworzenia konkurencyjności przedsiębiorstwa. Rozdział czwarty obejmuje założenia i strukturę zaproponowanego modelu teoretycznego przywództwa strategicznego, uwzględniającego jego hipotetyczny wpływ na przedsiębiorczość i konkurencyjność organizacji, a także metodykę badań empirycznych oraz charakterystykę próby badawczej. Ostatni rozdział pracy zawiera wyniki badań przywództwa i jego związków z orientacją przedsiębiorczą oraz zarządzaniem przedsiębiorczym, a także konkurencyjnością w polskich przedsiębiorstwach, ich interpretację oraz wnioski końcowe.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	7
Rozdział 1
Istota i koncepcje przywództwa
1.1. Geneza i pojęcie przywództwa	13
1.2. Teorie cech przywódcy	20
1.3. Behawioralne koncepcje przywództwa	22
1.4. Sytuacyjne koncepcje przywództwa	26
1.5. Przykłady współczesnych koncepcji przywództwa	30
1.6. Paradygmatyczne podejście do przywództwa	37
Rozdział 2
Przywództwo strategiczne a przedsiębiorczość organizacyjna – próba ujęcia procesowego
2.1. Procesowe ujęcie przywództwa w perspektywie historycznej	43
2.2. Istota przywództwa strategicznego	48
2.3. Przywództwo a przedsiębiorczość organizacyjna	54
Rozdział 3
Konkurencyjność i budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
3.1. Istota konkurencyjności		61
3.2. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstwa	64
3.3. Modele tworzenia konkurencyjności	67
3.4. Badania nad wpływem przywództwa na konkurencyjność i wyniki przedsiębiorstwa	73
Rozdział 4
Założenia teoretyczno-metodologiczne badań empirycznych przywództwa oraz jego związków z przedsiębiorczością i konkurencyjnością organizacji
4.1. Propozycja modelu badawczego przywództwa strategicznego	81
4.2. Metodyka badań	85
4.3. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw	88
Rozdział 5
Wyniki badań ankietowych przywództwa strategicznego w polskich przedsiębiorstwach
5.1. Wymiary przywództwa	91
5.2. Pomiar  przedsiębiorczości badanych organizacji w dwóch ujęciach	93
5.3. Pomiar konkurencyjności badanych przedsiębiorstw	97
5.4. Przywództwo a przedsiębiorczość organizacji	98
5.5. Poziom przedsiębiorczości a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa	106
5.6.Wymiary przywództwa a pozycja konkurencyjna	108
5.7. Dyskusja i konkluzje końcowe	109
ZAKOŃCZENIE	117
LITERATURA	121
SPIS RYSUNKÓW	133
SPIS TABEL	135
ZAŁĄCZNIK	137
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
22,68 zł
25,20 zł

Organizacja Narodów Zjednoczonych wobec problemu uchodźstwa

Nowatorski charakter pracy wynika z faktu zaprezentowania nie tylko genezy i istoty aktywności ONZ, ale przede wszystkim wskazania i oceny efektów praktycznych działań organizacji na przełomie lat, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszyc...
42,91 zł
49,90 zł

Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pr...
42,14 zł
49,00 zł

Kaukaz transformacja przywództwa i elit politycznych

Kaukaz jest regionem wielu kontrastów. Jego obecny układ geopolityczny, bacząc na potencjał konfliktogenny, trudno uznać za trwały. Podobnie niestabilnymi są reżimy polityczne. Ich głównym celem jest zachowanie władzy i utrzymanie status ...
64,41 zł
74,90 zł

Przywództwo. Transgresje. Demokracja. Studium interdyscyplinarne

Książka ma formę studium interdyscyplinarnego z pogranicza nauki i kultury, odwołuje się do wielu różnych dziedzin wiedzy i dyscyplin naukowych (m.in. psychologii i antropologii przywództwa, zarządzania organizacją, psychologii humanistyc...
31,20 zł
39,00 zł

Przywództwo. Konteksty, reminiscencje, odniesienia

W publikacji autorzy podjęli próbę ukazania kluczowych, aczkolwiek subiektywnie wybranych aspektów przywództwa. Istotną część opracowania poświęcono znaczeniu przywództwa w dowodzeniu, aspiracjom przywódczym oraz kszt...
45,90 zł
51,00 zł

Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach

Anomia pracownicza to zjawisko społeczne polegające na systematycznym występowaniu w grupach pracowniczych nieuczciwych zachowań doprowadzających do wymiernych strat finansowych w organizacji. Niniejsza książka jest pierwszą na polskim ry...
40,42 zł
47,00 zł

Człowiek w organizacji na osi czasu. Od historycznych do prognostycznych kierunków rozwoju. Tom 1

Ze względu na fakt, że organizacja, w tym organizacja rozumiana jako środowisko pracy zawodowej, stanowi złożoną kategorię społeczno-ekonomiczną, w niniejszej książce zaprezentowano retrospekcyjno-perspektywiczne spojrzenie poznawcze jako wprowadzenie ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!