Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych(Miękka)

5.00  [ 3 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 54,00 zł
37,80
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 16,20 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis do księgarni PWN oraz dla paczek o wartości od 300 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Księgarnia PWN - odbiór osobisty
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Kurier
17,99 zł

Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych

Jakie strategie autoprezentacji wybierają ludzie, by dobrze wypaść na pierwszej randce?

Czy szczęśliwe pary stosują techniki wpływu społecznego?

Czy osobisty urok i czar pomagają załatwić sprawę w urzędzie?

Jakich zabiegów używamy, by zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Czy można zachęcić ludzi, żeby wybrali schody tradycyjne zamiast ruchomych?

Jak zawodnicy, trenerzy i kibice wpływają na decyzje sędziów w koszykówce?

Czy można wierzyć zeznaniom świadków?

W książce znajduje się 14 tekstów poświęconych wpływowi społecznemu w relacjach romantycznych, pracy, sporcie i zeznaniach świadków. Ta inspirująca lektura pozwala nie tylko przyjrzeć się relacjom międzyludzkim, lecz także skutecznie bronić się przed niechcianym wpływem.

Tematyka książki jest na tyle rozległa, że może zainteresować czytelników z różnych dziedzin i obszarów wiedzy. Będzie ważną lekturą dla osób działających w obszarze psychologii; praktyków, badaczy akademickich, studentów psychologii. Krąg potencjalnych odbiorców obejmuje nie tylko obszar psychologii, ale też inne dyscypliny z dziedziny nauk społecznych i humanistycznych (…).

(Z recenzji dr hab. Józefa Maciuszka, prof. Uniwersytetu Jagiellońskiego)

Redaktorzy naukowi:

Dariusz Doliński - psycholog społeczny specjalizujący się w zagadnieniach wpływu społecznego. Realizuje badania eksperymentalne poświęcone skuteczności technik wpływu społecznego i funkcjonowania człowieka w warunkach nacisku ze strony innych ludzi. Profesor doktor habilitowany, członek-korespondent Polskiej Akademii Nauk, kierownik Katedry Psychologii Społecznej wrocławskiego Wydziału Zamiejscowego Uniwersytetu SWPS, koordynator rozwoju Uczelni. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, redaktor naczelny pisma Polish Psychological Bulletin, były członek-założyciel i członek rady redakcyjnej pisma Social Influence. Autor 12 książek (w tym: Techniques of social influence. The psychology of gaining compliance, wydanej przez wydawnictwo Routledge) i ponad 200 artykułów i rozdziałów w książkach. Jego najważniejsze prace opublikowane zostały w czołowych czasopismach psychologicznych (jak np. Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Social Psychology, Personality and Social Psychology Bulletin, European Journal of Social Psychology, Journal of Nonverbal Behavior) i książkach zbiorowych wydawanych przez najbardziej renomowane wydawnictwa (jak np. Plenum Press, Erlbaum, czy Psychology Press).

Eugenia Mandal - psycholog społeczny, zajmuje się psychologią bliskich związków, kobiecością i męskością, psychologią wpływu społecznego i psychologią władzy. Prowadzi badania nad stereotypami płci, atrakcyjnością, adonizacją, władzą, dynamiką stanów emocjonalnych, wywieraniem wpływu i manipulacją w bliskich związkach. Profesor zwyczajny doktor habilitowany. Pracuje w Uniwersytecie Śląskim, pełniąc funkcję kierownika Zakładu Psychologii Społecznej i Środowiskowej w Instytucie Psychologii, w przeszłości Prodziekan Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Rozwojowej, Zespołu Badania Wpływu Społecznego, European Association of Social Psychology oraz European Network on Conflict, Gender, and Violence. Autorka, współautorka, redaktorka 11 książek i ponad 160 artykułów naukowych, m.in. Podmiotowe i interpersonalne konsekwencje stereotypów związanych z płcią (2000, 2004); Kobiecość i męskość. Popularne opinie a badania naukowe (2003); Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach (2008, 2012); Współczesne problemy socjalizacji (1995), Tożsamość społeczno-kulturowa płci (2005); W kręgu gender (2007); Masculinity and femininity in everyday life (2012). Autorka kwestionariuszy do pomiaru taktyk wywierania wpływu w bliskich związkach. Współuczestniczyła w przygotowaniu ekspertyz dotyczących kobiet i mężczyzn w Polsce dla Banku Światowego: Gender and Economic Opportunities in Poland. Has Transition left Women Behind? Document of the World Bank oraz Growth, Employment and Living Standards in Pre-accesion Poland. Document of the World Bank.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Eugenia Mandal

Profesor psychologii, kierownik Zakładu Psychologii Społecznej i Środowiskowej w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Śląskiego, była Prodziekanem Wydziału Pedagogiki i Psychologii tej Uczelni. Członkini Rady Naukowej Instytutu Psychologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie (w latach 2011–2014). Należy do wielu towarzystw naukowych: Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Rozwojowej, Zespołu Badania Wpływu Społecznego, European Association of Social Psychology oraz European Network on Conflict, Gender, and Violence. Zajmuje się psychologią bliskich związków, kobiecością i męskością, psychologią wpływu społecznego i psychologią władzy. Prowadzi badania nad stereotypami płci, atrakcyjnością, adonizacją, władzą, dynamiką stanów emocjonalnych, wsparciem oraz wywieraniem wpływu i manipulacją w bliskich związkach. Autorka i współautorka 12 książek i około 180 artykułów naukowych, m.in. monografii autorskich: Podmiotowe i interpersonalne konsekwencje stereotypów związanych z płcią (2000, 2004); Kobiecość i męskość. Popularne opinie a badania naukowe (2003); Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach (2008, 2012); oraz redakcji naukowych książek: Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych (2016), Masculinity and femininity in everyday life (2012); W kręgu gender (2007); Tożsamość społeczno-kulturowa płci (2005); Współczesne problemy socjalizacji (1995). Współuczestniczyła w przygotowaniu ekspertyz i książek zbiorowych dotyczących kobiet i mężczyzn w Polsce dla Banku Światowego: Gender and Economic Opportunities in Poland. Has Transition left Women Behind? Document of the World Bank oraz Growth, Employment and Living Standards in Pre-accesion Poland. Document of the World Bank. Autorka kilku kwestionariuszy do pomiaru taktyk wywierania wpływu oraz wsparcia w bliskich związkach.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje (2):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Gobin
    Dodano: 03.11.2015 11:07:10

    książka bada Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych. bardzo interesująca dla socjologów.

    Ocena: 
    Minka
    Dodano: 30.10.2015 12:12:31

    książka może zainteresować osoby działające w obszarze psychologii; praktyków, badaczy akademickich, studentów psychologii.

    Ocena: