Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych

(Miękka)
5.00  [ 3 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 74,00 zł (- 22 %)
57,72
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża ilość
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Produkty dostępne w magazynie wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego.
- Pozostałe zgodnie z deklaracją podaną na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
- Wszystkie terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni
- ORLEN Paczka
9,99 zł
7,99 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
7,99 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
9,99 zł
2 dni
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
10,99 zł
1 dzień
- Kurier DPD
12,99 zł
11,99 zł
1 dzień

Pobranie
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
11,99 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
13,99 zł
2 dni
- Kurier
16,99 zł
15,99 zł
1 dzień
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Nowy portal dla psychologów »


Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych

Jakie strategie autoprezentacji wybierają ludzie, by dobrze wypaść na pierwszej randce?

Czy szczęśliwe pary stosują techniki wpływu społecznego?

Czy osobisty urok i czar pomagają załatwić sprawę w urzędzie?

Jakich zabiegów używamy, by zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Czy można zachęcić ludzi, żeby wybrali schody tradycyjne zamiast ruchomych?

Jak zawodnicy, trenerzy i kibice wpływają na decyzje sędziów w koszykówce?

Czy można wierzyć zeznaniom świadków?

W książce znajduje się 14 tekstów poświęconych wpływowi społecznemu w relacjach romantycznych, pracy, sporcie i zeznaniach świadków. Ta inspirująca lektura pozwala nie tylko przyjrzeć się relacjom międzyludzkim, lecz także skutecznie bronić się przed niechcianym wpływem.

Tematyka książki jest na tyle rozległa, że może zainteresować czytelników z różnych dziedzin i obszarów wiedzy. Będzie ważną lekturą dla osób działających w obszarze psychologii; praktyków, badaczy akademickich, studentów psychologii. Krąg potencjalnych odbiorców obejmuje nie tylko obszar psychologii, ale też inne dyscypliny z dziedziny nauk społecznych i humanistycznych (…).

(Z recenzji dr hab. Józefa Maciuszka, prof. Uniwersytetu Jagiellońskiego)

Redaktorzy naukowi:

Dariusz Doliński - psycholog społeczny specjalizujący się w zagadnieniach wpływu społecznego. Realizuje badania eksperymentalne poświęcone skuteczności technik wpływu społecznego i funkcjonowania człowieka w warunkach nacisku ze strony innych ludzi. Profesor doktor habilitowany, członek-korespondent Polskiej Akademii Nauk, kierownik Katedry Psychologii Społecznej wrocławskiego Wydziału Zamiejscowego Uniwersytetu SWPS, koordynator rozwoju Uczelni. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, redaktor naczelny pisma Polish Psychological Bulletin, były członek-założyciel i członek rady redakcyjnej pisma Social Influence. Autor 12 książek (w tym: Techniques of social influence. The psychology of gaining compliance, wydanej przez wydawnictwo Routledge) i ponad 200 artykułów i rozdziałów w książkach. Jego najważniejsze prace opublikowane zostały w czołowych czasopismach psychologicznych (jak np. Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Social Psychology, Personality and Social Psychology Bulletin, European Journal of Social Psychology, Journal of Nonverbal Behavior) i książkach zbiorowych wydawanych przez najbardziej renomowane wydawnictwa (jak np. Plenum Press, Erlbaum, czy Psychology Press).

Eugenia Mandal - psycholog społeczny, zajmuje się psychologią bliskich związków, kobiecością i męskością, psychologią wpływu społecznego i psychologią władzy. Prowadzi badania nad stereotypami płci, atrakcyjnością, adonizacją, władzą, dynamiką stanów emocjonalnych, wywieraniem wpływu i manipulacją w bliskich związkach. Profesor zwyczajny doktor habilitowany. Pracuje w Uniwersytecie Śląskim, pełniąc funkcję kierownika Zakładu Psychologii Społecznej i Środowiskowej w Instytucie Psychologii, w przeszłości Prodziekan Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Rozwojowej, Zespołu Badania Wpływu Społecznego, European Association of Social Psychology oraz European Network on Conflict, Gender, and Violence. Autorka, współautorka, redaktorka 11 książek i ponad 160 artykułów naukowych, m.in. Podmiotowe i interpersonalne konsekwencje stereotypów związanych z płcią (2000, 2004); Kobiecość i męskość. Popularne opinie a badania naukowe (2003); Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach (2008, 2012); Współczesne problemy socjalizacji (1995), Tożsamość społeczno-kulturowa płci (2005); W kręgu gender (2007); Masculinity and femininity in everyday life (2012). Autorka kwestionariuszy do pomiaru taktyk wywierania wpływu w bliskich związkach. Współuczestniczyła w przygotowaniu ekspertyz dotyczących kobiet i mężczyzn w Polsce dla Banku Światowego: Gender and Economic Opportunities in Poland. Has Transition left Women Behind? Document of the World Bank oraz Growth, Employment and Living Standards in Pre-accesion Poland. Document of the World Bank.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Wpływ społeczny.pdf(pdf)
601 KB

Inni Klienci oglądali również

Stygmat społeczny

Książka ma charakter wprowadzenia w dynamicznie rozwijająca się problematykę badań nad stygmatyzacją społeczną. Analizuje korzenie teoretyczne koncepcji wywodzącej się z myśli teoretycznej Ervinga Goffmana. Przedstawia dalszy rozwój teoretyczny konc...

Mieszkańcy osiedla w sytuacji konfliktu ekologicznego w mieście

Robert Bartłomiejski – ur. w 1984 r., socjolog, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Szczecińskiego. Interesuje się socjologią miasta, w szczególności problematyką protestów i konfliktów społecznych dotyczących sposob...

Edukacja i życie codzienne studentów w Polsce i w Rosji

Niniejsza książka jest rezultatem badania problemów edukacji w dwóch sąsiednich państwach: Polsce i Rosji. Autorom przyświecała chęć przyjrzenia się fragmentowi procesu edukacji (edukacji na poziomie wyższym) w tych krajach, na skromnej b...

Wpływ orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka na sytuację prawną jednostki

Zakreślona w tytule niniejszej pracy problematyka badawcza pozornie tylko odnosi się do jednego, konkretnego zagadnienia, obejmującego kształtowanie sytuacji prawnej jednostki w dziedzinie zabezpieczenia społecznego w Polsce w konsekwencji prawomocnych...

Życie codzienne w Baku

Jak wygląda życie w Baku – z jednej strony wyjątkowo jak na świat muzułmański zsekularyzowanym, z drugiej – przeżywającym religijny renesans mieście?„Życie codzienne w Baku” jest książką o mieszkańcach kaukaskiej stolicy, ...

Ontologia sytuacji

Wydana po raz pierwszy w 1985 roku, Ontologia sytuacji jest istotnym osiągnięciem Bogusława Wolniewicza w dziedzinie metafizyki, logiki i filozofii języka, które ugruntowało jego status jako wybitnego filozofa. Podjęty tu projekt, realizowany metoda...
55,00 zł

Wpływ wykorzystania systemów Business Intelligence na kondycję finansową banków komercyjnych w Polsce

W książce Autor porusza problematykę wpływu, jaki wywiera system Business Intelligence na organizację. Na podstawie badań przeprowadzonych w bankach komercyjnych zaprezentowano w publikacji próbę znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy systemy Bu...

Codzienne brudy

Ostatnimi czasy Janek najchętniej wypisałby się ze swojego życia. Wszystko za sprawą otaczających go toksycznych ludzi. Nie dość, że podczas dwunastogodzinnych zmian w sklepie sieci Płaz musi znosić lubującego się w mobbingu szefa i donoszących na wszy...

Psychopatologia życia codziennego Marzenia senne

Nie ulega wątpliwości, że rozwijana przez Zygmunta Freuda psychoanaliza była i jest wielkim wydarzeniem w historii psychologii, a jej znaczenie wykracza poza granice tej nauki. Materiałem empirycznym, który buduje freudowską koncepcję człowieka, są ...

Recenzje (2):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

książka może zainteresować osoby działające w obszarze psychologii; praktyków, badaczy akademickich, studentów psychologii.

Ocena: 

książka bada Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych. bardzo interesująca dla socjologów.

Ocena: