Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Repetytoria do egzaminów szkolnych »
MENU


Development of small and medium-sized enterprises – an international perspective(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź - Sinaloa, 1, 2013

  • Seria / cykl: Studia i Monografie

  • Redakcja naukowa: Andrzej Marjański, Łukasz Sułkowski, Marcela Rebeca Contreras Loera

  • Wydawca: Społeczna Akademia Nauk

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 26,48 zł
23,83
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,65 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Development of small and medium-sized enterprises – an international perspective

W naukach o zarządzaniu rośnie zainteresowanie specyfiką zarządzania oraz koncepcjami rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Istotny obszar badawczy stanowią przedsiębiorstwa rodzinne, które dominują wśród podmiotów MSP. Pewne jest, że zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami nie da się prowadzić, wykorzystując koncepcje, metody i techniki wypracowane dla potrzeb dużych podmiotów gospodarczych. Podstawowe różnice wynikają zarówno z ograniczonej wielkości i zasobów, jak też w głównej mierze ze specyfiki struktury wewnętrznej małych i średnich przedsiębiorstw, opartej na kreatywności, wąskiej grupie osób współpracujących, często z grona rodziny oraz odejściu od anonimowego charakteru prowadzenia biznesu. Tej tematyce poświęcono niniejszą monografię, której celem jest przedstawienie aktualnych problemów zarządzania i czynników determinujących rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Powstanie monografii jest kolejnym efektem rozwijającej się od kilku lat współpracy międzynarodowej pomiędzy środowiskami akademickimi z Polski i Meksyku, podjętej przez Społeczną Akademię Nauk w Łodzi oraz Universidad De Occidente w Sinaloa.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Łukasz Sułkowski

Doktor habilitowany, profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i doktor habilitowany nauk humanistycznych. Obecnie zatrudniony na stanowiskach: Kierownika Katedry Zarządzania w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Jagiellońskim na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Dyrektora Programu w Clark University. Od 2012 roku członek Prezydium PKA, od 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management, w latach 2004-2011 redaktor naczelny kwartalnika Organizacja i Kierowanie.

Autor około 300 publikacji (w tym indeksowanych na tzw. Liście Filadelfijskiej) i 10 książek. Pełnił funkcję kierownika 11 grantów badawczych (w tym KBN i NCN). Działa w stowarzyszeniach: Academy of Management, IFERA, Reseau PGV (Komitet sterujący). Laureat licznych nagród Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

Inni Klienci oglądali również

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszy...

Wartości w muzyce. T. 6: Muzyka współczesna - teatr - media - 08 Medialność człowieka ery cyfrowej

Tom szósty wydawnictwa wielotomowego Wartości w muzyce to cenny zbiór poglądów artystów, muzykologów, pedagogów muzyki, dotyczących wartości estetycznych sztuki muzycznej, która jest atrakcyjnym instrume...

Action research in teacher development - 06 Diaries, observations and FL teachers’ creativity

Głównym tematem książki pod naukową redakcją Danuty Gabryś-Barker są podejmowane w różnych formach przez nauczyciela praktyka tzw. badania w działaniu (ang. action research). Podstawowym założeniem badania w działaniu jest dokonywanie prz...

Język w mediach - Bożena Witosz, O potrzebie perspektywy multimedialnejw badaniach stylistycznych

Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydr...

Nowe media a styl życia

Książka Nowe media a styl życia – monografia przygotowana przez czternastu autorów reprezentujących znane ośrodki akademickie – jest próbą prezentacji przemyśleń nad wpływem mediów na różne formy społecznego funk...
49,90 zł

Wizerunek kobiety w mediach. Analiza porównawcza tematyki poświęconej kobietom w prasie polskiej i niemieckiej u schyłku pierwszej dekady XXI wieku

Kobieto - jaka naprawdę jesteś? W pracy przeanalizowano medialny obraz kobiety na polskich i niemieckich stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. Oglądowi poddano teksty zarówno traktujące o kobietach, jak i adresowane do kobiet, stąd te...

Sfejsowani Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi

Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii praw...

Nowe media 1/2010

Oddajemy do rak Czytelników pierwszy numer pisma Nowe media, będącego nową inicjatywą na naukowym rynku wydawniczym. Celem periodyku będzie prezentacja najnowszych badań oraz teoretycznej refleksji nad wykorzystywaniem nowych mediów w życ...

Problemy konwergencji mediów II - Joanna Szegda: Cultural contact in traditional and new media

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjali...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!