Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Dydaktyka języków obcych(Miękka)

Wprowadzenie

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: językoznawstwo metodyka

Dydaktyka języków obcych

Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. W swojej koncepcji odnosi się do refleksyjnych nurtów kształcenia nauczycieli języków obcych, oferując użytkownikom publikacji osobiste doświadczanie na sobie współczesnych trendów i koncepcji glottodydaktycznych.

Zamieszczone w tomie studia przypadków i zadania odnoszą się do nauczania poszczególnych języków obcych, traktowanych jako element jednego ogólnego kształcenia językowego.Zawartość książki skorelowana jest z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli. Odnosi się do treści skupionych w ramach ogólnej dydaktyki językowej i pedagogiki, które realizowane są na wszystkich specjalizacjach nauczycielskich prowadzonych w ramach neofilologii (anglistyk, germanistyk, romanistyk, iberystyk, italianistyk, rusycystyk), lingwistyk stosowanych i glottodydaktyki polonistycznej. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki, zwracając uwagę na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju.

Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych. Jej użytkownikami stają się tym samym studiujący specjalizacje nauczycielskie zarówno na studiach licencjackich, magisterskich, jak i kwalifikacyjnych podyplomowych w ramach wszystkich języków obcych obecnych w polskim systemie edukacyjnym. Książka może zostać wykorzystana podczas wykładów i ćwiczeń (lub konwersatoriów) z Dydaktyki językowej (czasem zwanej Glottodydaktyką ogólną lub Podstawami dydaktyki szkolnej) na wszystkich realizowanych w Polsce nauczycielskich filologiach, m.in. anglistykach, germanistykach, romanistykach, iberystykach, italianistykach, rusycystykach, lingwistykach stosowanych oraz specjalizacjach w zakresie glottodydaktyki polonistycznej. Wykłady i ćwiczenia realizowane są na studiach licencjackich oraz kontynuowane na początku studiów magisterskich w ramach specjalizacji nauczycielskich.

  „Na  rynku  polskich  wydawnictw naukowych  niewiele  jest  tego  typu  publikacji  (może  Janowskiej,  Komorowskiej  czy Pfeiffera), które można uznać za względnie kompleksowe, przy  czym  oceniany podręcznik wyróżnia  się  na  tym  tle  in  plus  aktualnością  i  zakresem  podejmowanych  wątków problemowych. Postęp, jaki dokonał się przez minione kilka czy kilkanaście lat na gruncie omawianej dyscypliny, przesądza o tym, że zaproponowany wykład można uznać za nowe ujęcie problemu, wypełniające istotną lukę na rynku  wciąż  nielicznych  podręczników  akademickich  dla  przyszłych  nauczycieli  języków obcych. Dydaktyka  języków  obcych  autorstwa  Przemysława  Gębala  niewątpliwie  nosi cechy podręcznika akademickiego. To publikacja bardzo ciekawa, poznawczo wartościowa i potrzebna  na  etapie  kształcenia  i  doskonalenia  zawodowego  nauczycieli  języków  obcych. Użyteczność  tego  opracowania  docenią  zwłaszcza  ci  czytelnicy,  którzy  mają  utrudniony dostęp do źródeł innojęzycznych, tak z przyczyn logistycznych, jak i kompetencyjnych. W przedmowie  do  podręcznika  autor  celnie  wymienia  grupy  adresatów  jego  wykładu: przyszłych  i  praktykujących  nauczycieli  języków  obcych,  w  tym  polskiego  jako  obcego, zamierzających nauczać bądź nauczających w różnych typach szkół i na różnych poziomach kształcenia,  tak  w  edukacji  formalnej,  jak  i  pozaformalnej.  Listę  tę  rozszerzyłabym  o nauczycieli  akademickich  zajmujących  się  kształceniem  przyszłych  nauczycieli  języków obcych. Dla nich również podręcznik może okazać się pomocą wielce użyteczną, zwłaszcza że został wzbogacony o komponent autorskich zadań/projektów, dzięki którym dużo łatwiej będzie  osiągnąć  zamierzenie  autora,  by  jego  praca  przysłużyła  się  do  „wykształcenia refleksyjnych praktyków, przygotowanych do uczenia się i podnoszenia swoich kompetencji zawodowych przez całe życie”.
Dr hab. Anna Jaroszewska, fragment recenzji
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Str180-190 od Dydaktyka jezykow obcych.pdf(pdf)
92 KB

Przemysław E. Gębal

Profesor Politechniki Śląskiej i Uniwersytetu Warszawskiego. Lingwista i (glotto)dydaktyk zainteresowany wielojęzycznością i nauczaniem języków obcych (niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego i francuskiego), a także nauczaniem języka polskiego jako obcego i drugiego, którym  zajmuje się konsekwentnie od lat. Świadczą o tym takie jego podręczniki i monografie jak: Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców. Podejście porównawcze (2010), Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech. W stronę glottodydaktyki porównawczej (2013), Krakowska szkoła glottodydaktyki porównawczej na tle rozwoju glottodydaktyki ogólnej i polonistycznej (2014), Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne (2018), Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie (2019). Promotor glottodydaktyki porównawczej i zorientowanych humanistycznie nurtów edukacji językowej. Kontynuator idei krakowskiej szkoły glottodydaktyki porównawczej, propagator dydaktyki języków obcych, stanowiącej humanistyczne zaplecze rozwoju autonomicznej glottodydaktyki. Trener, mentor oraz certyfikowany tutor akademicki.

89,00 zł

Pakiet: W obcej skórze/Nie ma innej ciemności/Smak strachu

Daj się wciągnąć w londyńskie śledztwa detektyw Marnie Rome!Poznaj cykl powieści z inspektor Marnie Rome – londyńską detektyw, bohaterką nagradzanej serii kryminalnej.Pełnokrwiści bohaterowie, psychologiczne zagadki oraz skomplikowane...

Od teorii stopni formalnych do teorii komunikacji i dialogu w dydaktyce szkolnej i katechetycznej

W toku analizy rozwoju teoretycznych podstaw procesu nauczaniauczenia się Grzegorz Łuszczak zwrócił uwagę zarówno na zbieżne płaszczyzny rozwoju dydaktyki szkolnej i dydaktyki katechetycznej (dydaktyki nauczania religii), jak i elementy r...

Dydaktyka dziennikarstwa

Prezentowana publikacja powinna stanowić interesujące źródło informacji, refleksji i wskazówek dla nauczycieli akademickich zawodowo związanych z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a zwłaszcza dla osób merytorycznie...

Dydaktyka specjalna

Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych to publikacja porządkująca zagadnienia dydaktyczne odnoszące się do różnych gru...
14,90 zł

Słownik wyrazów obcych

Przedstawiamy nowy Słownik wyrazów obcych. Intensywna i bogata w zmiany rzeczywistość sprawia, że w naszym życiu nieustannie pojawiają się słowa nowe i obce; słowa, których nie rozumiemy. Dlatego koniecznością stało się stworzenie nowej p...
39,00 zł

Obce ciało

„Obce ciało” to wybór wierszy z lat 1989 – 2019 znakomitego poety, eseisty, historyka literatury, wybitnego znawcy kultury staropolskiej. Krzysztof Koehler to także współredaktor Brulionu, autor między innymi ośmiu ksią...

Gramatyka porównawcza języków semickich

Podręcznik skierowany jest do studentów lingwistyki i wszystkich osób interesujących się językoznawstwem porównawczym, a zwłaszcza pragnących zgłębić swoją wiedzę w dziedzinie językoznawstwa semickiego.Publikacja poświęcona j...
74,70 zł

Puchar wodza / Grób obcego / Wilcze serce

Dwa zwaśnione rody walczą o władzę. Pomimo konfliktu Halvdan i Meia próbują się zaprzyjaźnić i rozwiązać zagadkę zaginionego topora – symbolu siły wikingów.Kiedy umiera wielki przywódca wioski wikingów, zni...

Jak wreszcie zacząć mówić w języku obcym?. Dla wszystkich tych, którzy stracili nadzieję

Odważ się mówić w języku obcym! Odkryj siłę slow learning, nauki w twoim rytmie! Poznaj sposoby, dzięki kt

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!