MENU

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2019

  • Redakcja naukowa: Hanna Kelm, Marek Ćwiklicki

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 22,00 zł
18,92
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury do zarządzania publicznego pozwala na spojrzenie na znane problemy z nowej perspektywy. Prezentowane w niniejszej monografii tematy stanowią szeroki wachlarz perspektyw badawczych, w ciekawy sposób omawiających różnorodne zagadnienia łączące kulturę oraz zarządzanie.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
Rozdział 1. Kulturowe uwarunkowania rozwoju lokalnego i zadania samorządu w tym zakresie (Aldona Frączkiewicz-Wronka, Anna Kozak)	11
Rozdział 2. Wybrane rozwiązanie technologii ICT w innowacyjnych działaniach domów kultury w Polsce (Krzysztof Hauke)	27
Rozdział 3. Potrzeba wykorzystania koncepcji zarządzania wiekiem w Siłach Zbrojnych RP – raport z badań (Maria Jabłońska-Wołoszyn, Marzena Piotrowska-Trybull)	40
Rozdział 4. Biblioteka w przestrzeni publicznej – instytucja społeczeństwa obywatelskiego (Radosław Jeż)	56
Rozdział 5. Dążenie do doskonałości jako wyraz kultury doskonalenia w jednostkach samorządu terytorialnego (Katarzyna Kłosowska-Lasek)	69
Rozdział 6. Polityka proimigracyjna jako narzędzie budowania reputacji państwa (Marcin Leszczyński)	86
Rozdział 7. Frankowicze – protest zmarginalizowanej grupy czy próba kreowania nowego ruchu społecznego w przestrzeni publicznej (Jadwiga Mazur)	100
Rozdział 8. Public relations biblioteki jako instytucji kultury. Perspektywa organizacji i pracownika (Radosław Molenda)	111
Rozdział 9. Przemysł filmowy w Polsce i jego wpływ na gospodarkę (Agnieszka Orankiewicz)	122
Rozdział 10. Wpływ kultury organizacyjnej na realizację funkcji personalnej przedsiębiorstwa uzdrowiskowego (Sabina Ostrowska)	133
Rozdział 11. Diagnoza klimatu organizacyjnego na przykładzie szpitali (Marek Rutka)	150
Rozdział 12. Możliwości zastosowania zasad zarządzania Henriego Fayola w filharmonii (Aida Stępniak)	163
Rozdział 13. Znaczenie organizacji pozarządowych w kreowaniu polityki miasta w zakresie kultury na przykładzie Bielska-Białej (Karolina Szymaniec-Mlicka, Anna Kozak)	173
Rozdział 14. Różnice w kulturze organizacyjnej między organizacjami biznesowymi a publicznymi (Jarosław Waśniewski)	185
Rozdział 15. Kulturowe uwarunkowania społecznej odpowiedzialności i nieodpowiedzialności biznesu (Katarzyna Zazdros)	197
Informacja o autorach	209
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

49,56 zł
59,00 zł

Finanse publiczne. Aspekty teoretyczne i praktyczne

Celem, jaki postawili sobie autorzy tego podręcznika, jest przedstawienie wiedzy z zakresu podstaw finansów publicznych, a w tym teorii finansów publicznych, obowiązującego systemu kształtowania dochodów i wydatków publiczny...
40,50 zł
45,00 zł

Armia rzymska od cesarza Galiena do początku bizantyjskiej organizacji temowej

Minął czas, kiedy w historii wojskowej okresu Cesarstwa dopatrywano się stale postępującego upadku starorzymskich instytucji. Przeciwnie, musimy doszukiwać się w niej dwóch zdecydowanie różnych epok, z których każda miała swó...
11,70 zł
15,00 zł

Austria w polskim dyskursie publicznym po 1945 roku / Österreich im polnischen öffentlichen Diskurs nach 1945

„Austria jako temat obecny w polskim dyskursie publicznym posiada dwa zasadnicze wątki przewodnie: przeszłość i kulturę. Do wspólnych doświadczeń, relacji, mitów, dokonań, stosunków gospodarczych dziedziczonych i panujących o...
18,90 zł
21,00 zł

Uwarunkowania i kierunki rozwoju współczesnej gospodarki miejskiej w Polsce

"Opracowanie ""Uwarunkowania i kierunki rozwoju współczesnej gospodarki miejskiej w Polsce"" jest oryginalnym, syntetycznym ujęciem przyjętej dziedziny badań. Autorzy przeanalizowali problem współczesnej gospodark...
16,17 zł
23,10 zł

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
41,40 zł
46,00 zł

Czas jako kategoria językowo-kulturowa w polszczyźnie

O czym jest ta książka? Na pewno nie jest o czasie ujmowanym jako wielkość fizyczna. Jest o człowieku i o tym, jak człowiek czas rozumie, jak go przeżywa, mierzy, segmentuje, ocenia, jak wpisuje weń swoje życie. Traktuje o czasie jako „nieuniknio...
22,36 zł
26,00 zł

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
40,50 zł
45,00 zł

Outsourcing w zarządzaniu szpitalem publicznym

W drugim, zaktualizowanym wydaniu książki autorka - odnosząc się do nowej ustawy o działalności leczniczej oraz aktualnych informacji i danych dotyczących funkcjonowania szpitali w Polsce - dokonała pogłębionej analizy istoty outsourcingu, jego przebie...
222,30 zł
247,00 zł

Ustawa o finansach publicznych. Komentarz

W komentarzu zamieszczono systematyczną i wyczerpującą analizę wszystkich przepisów ustawy, w tym również przepisów uchylonych w poszczególnych latach. Obecne wydanie uwzględnia regulacje wchodzące w życie do 10 stycznia 202...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!