MENU

Strategie podatkowe przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2013

  • Autor: Bożena Ciupek, Teresa Famulska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 28,00 zł
24,08
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Strategie podatkowe przedsiębiorstw

Niniejsza praca dotyczy zidentyfikowania potencjalnych możliwości konstruowania strategii podatkowej w ramach poszczególnych danin publicznych obciążających przedsiębiorstwo oraz oceny zakresu jej stosowania przez polskie przedsiębiorstwa. W pracy uwzględniono szanse i zagrożenia, jakie wiążą się ze stosowaniem strategii podatkowej przez przedsiębiorstwa funkcjonujące zarówno w wymiarze krajowym, jak i międzynarodowym (ze Wstępu).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	7

Rozdział 1. UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW	11

1.1. Istota, zasady i cel działania przedsiębiorstwa	11
1.2. Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstwa	20
1.3. Ryzyko działalności przedsiębiorstwa	25
1.4. Uwarunkowania zachowań strategicznych w ocenie przedsiębiorstw	35

Rozdział 2. IDENTYFIKACJA STRATEGII PODATKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA	45

2.1. Zasady formułowania strategii finansowej w przedsiębiorstwie	45
2.2. Uwarunkowania strategii podatkowej w przedsiębiorstwie	53
2.3. Ryzyko podatkowe jako szczególna determinanta strategii podatkowej	62
2.4. Przesłanki i uwarunkowania strategii podatkowej w ocenie przedsiębiorstw	71

Rozdział 3. STRATEGIE PODATKOWE PRZEDSIĘBIORSTW W ZAKRESIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH	75

3.1. Potencjał podatku dochodowego od osób fizycznych w aspekcie strategii podatkowej	75
3.2. Stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii podatkowej w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie badań	97

Rozdział 4. STRATEGIE PODATKOWE PRZEDSIĘBIORSTW W ZAKRESIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB PRAWNYCH	109

4.1. Potencjał podatku dochodowego od osób prawnych w aspekcie strategii podatkowej	109
4.2. Stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii podatkowej w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie badań	137

Rozdział 5. STRATEGIE PODATKOWE PRZEDSIĘBIORSTW W ZAKRESIE PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG	147

5.1. Potencjał podatku od towarów i usług w aspekcie strategii podatkowej	147
5.2. Stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii podatkowej w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie badań	162

Rozdział 6. STRATEGIE PODATKOWE PRZEDSIĘBIORSTW W ZAKRESIE PODATKÓW LOKALNYCH	173

6.1. Potencjał podatków lokalnych w aspekcie strategii podatkowej	173
6.2. Stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii podatkowej w zakresie podatków lokalnych na podstawie badań	180

Rozdział 7. STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW W ZAKRESIE OBCIĄŻEŃ NA RZECZ FUNDUSZY UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH	190

7.1. Potencjał obciążeń na rzecz funduszy ubezpieczeń społecznych w aspekcie strategii podatkowej	190
7.2. Stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii w zakresie obciążeń na rzecz funduszy ubezpieczeń społecznych na podstawie badań	201

BIBLIOGRAFIA	207
SPIS RYSUNKÓW	218
SPIS TABEL	219
ANEKS	223
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
4,50 zł
5,00 zł

Pisarze zapomniani

Książka zawiera sylwetki wybitnych pisarzy polskich, o których w swoim czasie było głośno, ale z różnych powodów - często politycznych - popadli w swego rodzaju literacki niebyt. A ich tworczość na pewno na zapomnienie nie zasłużył...
29,40 zł
49,00 zł

Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji

Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz...
80,10 zł
89,00 zł

Dotacje w prawie podatkowym. Dokumentacja i rozliczanie

Prezentowana publikacja jest jedną z niewielu na rynku pozycji dotyczących rozliczeń podatkowych i księgowych otrzymanych dotacji. Z chwilą wejścia Polski do Unii Europejskiej liczba pozyskiwanych dotacji znacznie wzrasta, a o problemach związanych z i...
99,90 zł
111,00 zł

Opodatkowanie dochodów nieujawnionych jako narzędzie uszczelniające system podatkowy

"Celem monografii jest kompleksowe przedstawienie instytucji dotyczącej opodatkowania dochodów ze źródeł niejawnych lub nieznajdujących pokrycia w źródłach ujawnionych. W szczególności przedstawiono główne przycz...
10,80 zł
12,00 zł

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania...
53,10 zł
59,00 zł

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efe...
114,30 zł
127,00 zł

E-kontrola podatkowa i jednolity plik kontrolny

Książka w sposób kompleksowy opisuje jednolite pliki kontrolne obowiązujące w Polsce oraz kwestie nierozerwalnie z nimi związane – począwszy od wdrożenia struktur, a kończąc na przykładach wykorzystania ich na potrzeby wewnętrzne fir...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!