MENU

Antropologia organizacji

(Miękka)

Jak prowadzić badania terenowe?

5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

61,41
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Antropologia organizacji

story_talking


Pierwsze wydanie  podręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko zapoznanie Czytelniczek i Czytelników z antropologicznymi badaniami organizacji, ale przede wszystkim zainteresowanie nimi oraz wsparcie w poprawnym przeprowadzeniu własnych projektów.

Antropologiczne badania organizacji poprzez badania terenowe umożliwiają:

  • opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
  • ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
  • badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.
  • Na książkę składają się rozdziały plasujące etnografię organizacji w kontekście badań i metod etnograficznych oraz oferujące przegląd aktualnych wyników badań organizacji mieszczących się w tradycji etnograficznej.

    To praktyczna publikacja dla wszystkich prowadzących lub planujących prowadzić badania etnograficzne organizacji. To również niezbędne źródło wiedzy dla studentek i studentów kierunków takich jak: zarządzanie, socjologia, antropologia kulturowa, i innych.


    story_talking

    Często jest tak, że w obliczu nieznanego nie widzimy tego, co znajduje się przed naszymi oczami. Może to być wyrażone przystępnie czy nawet prosto, lecz gdy stajemy wobec nieznanych wcześniej symboli, mamy tendencję, by gubić się w czymś, co odbieramy jako chaos. To, co znajduje się poza granicami naszej wyobraźni i naszego rozumienia, sprawia, że gubimy się poznawczo wobec nowości. Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy mamy silnie sprecyzowane oczekiwania wobec tego, z czym się spotykamy i gdy jesteśmy przekonani, że znamy to doskonale, a tymczasem nie jesteśmy w stanie tego rozpoznać, a tym bardziej zrozumieć. Etnografia daje moc widzenia Innego bez konieczności wyzbycia się jej, jego czy naszej własnej inności. Nie trzeba płacić za to uśrednieniem, modernizacją czy przyjęciem jakichś zewnętrznych form i języków. Pozostajemy sobą i widzimy siebie nawzajem. Różnorodność kulturowa jest wielką wartością. Książka ta ma ambicję być kluczem, który pomoże samodzielnie otworzyć drzwi do zrozumienia różnorodności wokół nas, w naszej codzienności. Może pomóc w odczytaniu wielu pozornie „chaotycznych” znaczeń i symboli kulturowych. Etnografia może służyć do zrozumienia wielu światów życia ludzi – kultur większych i mniejszych.
    Ze wstępu Autorów,
    • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
      Sposoby i terminy dostawy:
      • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
      • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
      • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
      • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
      • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
      • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
      Ważne informacje:
      Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
      • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
      • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
      • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
      • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
      • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
      • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
    NAZWA I FORMAT
    OPIS
    ROZMIAR
    Antropologia organizacji fragment(pdf)
    Antropologia organizacji fragment
    116 KB
    Antropologia organizacji wprowadzenie(pdf)
    Antropologia organizacji wprowadzenie
    142 KB
    Antropologia organizacji fragment 2(pdf)
    Antropologia organizacji fragment 2
    124 KB

    Przeczytaj fragment

    NAZWA I FORMAT
    OPIS
    ROZMIAR
    Antropologia organizacji fragment(pdf)
    Antropologia organizacji fragment
    116 KB
    Antropologia organizacji wprowadzenie(pdf)
    Antropologia organizacji wprowadzenie
    142 KB
    Antropologia organizacji fragment 2(pdf)
    Antropologia organizacji fragment 2
    124 KB

    Inni Klienci oglądali również

    53,10 zł
    59,00 zł

    Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu

    Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmatyczne oraz wymagania skuteczności i efektywności. Adresa...
    23,00 zł
    31,50 zł

    Zintegrowane zarządzanie we współczesnych organizacjach

    W opracowaniu przedstawiono wybrane modele zintegrowanego zarządzania, za pomocą których podjęto próbę wskazania jakie elementy należy łączyć, aby zwiększać efektywność i skuteczność zarządzania w szybko zmieniającym się otoczeniu wsp&oac...
    34,20 zł
    38,00 zł

    Antropologia teologiczna

    Bóg zechciał objawić siebie, a jednocześnie to, kim jest człowiek w relacji do Niego. Kościół zgłębia te prawdy, a następnie ukazuje całościową wizję osoby ludzkiej. W ten sposób oddaje nam wielką przysługę, wszak, aby żyć rozumnie i w sposób wolny,...
    41,08 zł
    52,00 zł

    Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

    Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
    41,58 zł
    46,20 zł

    Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji

    Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne trendy w naukach o zarządzaniu związane ze zrównoważonym ...
    47,70 zł
    53,00 zł

    Zjawiska kryzysowe w organizacji

    Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organ...
    49,12 zł
    59,90 zł

    Organizacja projektowa

    Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji realizacji projektów, rzadziej są przedmi...
    44,47 zł
    54,90 zł

    Organizacja konferencji naukowych

    Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. t...
    45,00 zł
    50,00 zł

    Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej

    Książka pt. Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej pragnie ukazać w sposób chronologiczny, jak na przestrzeni dziejów ludzkiej myśli kształtowały się odpowiedzi na pytania, kim jest człowiek, skąd pochodzi, jaka jest je...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!