Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy(Twarda)

4.00  [ 11 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
64,78
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,22 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Bestseller! Nowe wydanie!

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:

  • jak mierzyć siłę i potencjał marki?
  • jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
  • dlaczego Content is The King?
  • czym jest marketing 3.0?
  • dokąd zmierzają socjal media?
  • dlaczego less is more?
  • jak dbać o klienta w sieci?
  • jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
  • o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
  • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
  • jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Autorzy publikacji:
Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk i Marek Przystaś.

Więcej o książce »

Business Woman Life

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Krolewski_Emarketing2016.pdf(pdf)
Wstęp
351 KB

Jarosław Królewski

Jest współtwórcą i dyrektorem zarządzającym Humanoit Group oraz HG Intelligence SA, spółek budujących m.in. oprogramowanie wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz propagujących idee IoT (Internet Rzeczy). Brał udział w wielu międzynarodowych projektach dla znanych i uznanych marek. Swoje obowiązki zawodowe łączy z pracą naukową i dydaktyczną w AGH. Jest współpomysłodawcą i współtwórcą programu studiów podyplomowych z marketingu internetowego oraz E-gospodarki na Wydziale Humanistycznym, który w grudniu roku 2012 zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów organizowanym przez MNiSW. W AGH prowadzi zajęcia m.in. z technologii webowych, mobilnych oraz UX/UI.

Paweł Sala

Jest specjalistą ds. e-mail marketingu, trenerem, menedżerem, konsultantem. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Członek SMB oraz IAB Polska.

Inni Klienci oglądali również

Współczesne systemy polityczne

Podręcznik akademicki z zakresu współczesnych systemów politycznych reprezentatywnych państw świata. Wybór określonych państw podyktowany został koniecznością zaznajomienia się, w pierwszym rzędzie, z instytucjami, organami i funkcjonowaniem państw ...

Współczesne teorie polityczne

Klaus von Beyme – profesor politologii na Uniwersytecie w Heidelbergu – należy do światowej czołówki w swej dyscyplinie. Prezentowana czytelnikom książka zawiera systematyczny przegląd teorii politycznych dwudziestego wieku. Autor, p...

Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne

W pracy przedstawiono podstawy teoretyczne oraz wymiar praktyczny polityki wiedzy i jej związku z procesami innowacyjnymi. Zaprezentowano politykę wiedzy jako politykę realizowaną zarówno na różnych poziomach sprawowania władzy, jak i w s...

Współczesne przedsiębiorstwo a wyzwania gospodarki światowej

Celem książki jest ukazanie, jakie działania podejmują współczesne przedsiębiorstwa w odpowiedzi na zmiany zachodzące w ich globalnym i krajowym otoczeniu. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom, które mają dyskusyjny, a nawet ko...

Współczesne konflikty zbrojne

Książka jest próbą odpowiedzi na pytania o związki, współzależności i przyczyny konfliktów zbrojnych. Autorzy postrzegają je jako integralny element stosunków międzynarodowych w wymiarze globalnym. Analizują dynamikę zmian oraz uwarunkowania geograf...
79,00 zł

Mroczne i porywające historie: Pakiet Okrutna pieśń, Mroczny duet, The Call. Wezwanie

Mroczne i porywające historie: Pakiet Okrutna pieśń, Mroczny duet, The CallBestsellerowi autorzy i niezwykłe światy. Poznaj serie Świat Verity i The Call! Gwarantujemy zarwane noce... Zestaw niezbędny dla fanów potworów,...

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na r...

Współczesne problemy postępowania cywilnego Zbiór studiów

Przedstawiony zbiór studiów stanowi interesującą inicjatywę przedstawicieli doktryny polskiej, niemieckiej i ukraińskiej, zmierzającą do wyznaczenia podstawowych obszarów dyskusji nad kształtem przyszłego polskiego Kodeksu postępow...

Pakiet: Alicja w krainie czasów. Tom 1-3

Jaka przyszłość czeka nieślubne dziecko hrabiego i niepiśmiennej służącej? Czy możne odwrócić los? A może nawet zatrzymać czas? Okazuje się, że wiara w możliwości szeptuchy może zdziałać cuda. Alicja, dziecko z niepra...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!