MENU

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2012

  • Seria / cykl: Akademicka. Ekonomia

  • Autor: Elżbieta Guzek, Emil Ślązak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.






Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.






Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.






"Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków".







Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu






"To ważna pozycja w polskiej literaturze ekonomicznej. Opisuje praktyczne możliwości wykorzystania potencjału bankowości internetowej i założeń CRM w nowym modelu biznesowym opartym na Web 2.0".






Prof. dr hab. Jacek Grzywacz

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach  str. 7

Wprowadzenie  str. 9

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju  str. 15

1. 1. Koncepcja bankowości internetowej  str. 15

1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych   str. 23

1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej   str. 31

1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej   str. 33

 2. Determinanty popytowe bankowości internetowej  str. 37

2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie   str. 37

2. 2. Determinanty socjologiczne   str. 40

2. 3. Determinanty behawioralne   str. 47

2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych  str. 54

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0   str. 57

3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu   str. 57

3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu  str. 64

3. 3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0   str. 67

3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0   str. 68

3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0  str. 69

3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0   str. 72

3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna  str. 72

3. 6. 2. Profil prosumenta   str. 73

3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej   str. 75

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej   str. 82

4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking)  str. 82

4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej  str.  87

4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych   str. 87

4. 2. 2. Blog banking (bloggig)   str. 90

4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging)  str. 95

4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)   str. 99

4. 2. 5. Strony internetowe wiki   str. 102

4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)   str. 106

4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication)   str. 111

4. 2. 8. Podkasty (podcasting)   str. 115

4. 2. 9. Widżety (Web widgets)   str. 118

4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)   str. 119

4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)   str. 123

4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)   str. 126

4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0   str. 140

4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu   str. 143

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne   str. 147

5. 1. Istota "architektury uczestnictwa"   str. 147

5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)   str. 150

5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)   str. 154

5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego  str. 157

5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi   str. 157

5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation)   str. 161

5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application)   str. 164

5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype   str. 166

5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące   str. 168

5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)   str. 178

5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z  str. 182

5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers   str. 186

Zakończenie   str. 195

Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej   str. 199

Bibliografia  str. 203

Indeks  str. 217
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

16,14 zł
26,90 zł

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z pro...
23,52 zł
33,60 zł

Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 1

Przedstawiona w dwóch tomach monografia pt. Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej twórczości dziecka i twórczej pracy nauczyciel...
30,42 zł
39,00 zł

Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0.Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efekt&oac...
61,78 zł
79,20 zł

Instrukcje księgowego.71 praktycznych procedur z serwisem internetowym

"Książka zawiera zestaw aktualnych i praktycznych instrukcji objaśniających wybrane procedury podatkowe, księgowe i kadrowe. Trudne i skomplikowane zagadnienia prawne i proceduralne przedstawiono w sposób prosty, zwięzły i przystępny przy u...
23,40 zł
39,00 zł

Domeny internetowe

Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu dome...
20,60 zł
23,95 zł

Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw

W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w ...
34,31 zł
39,90 zł

Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017

MONOGRAFIA NAUKOWAPolityka monetarna oraz polityka fiskalna stanowią dwa główne narzędzia, jakie władze publiczne wykorzystują w prowadzeniu polityki ekonomicznej kraju lub obszaru gospodarczego. Autor analizuje uwarunkowania i skutki poli...
4,47 zł
5,96 zł

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej... Rozdział 7. Ocena i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu procesów innowacyjnych i internacjonalizacji sfery badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce oraz wybranych państwach świata

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...
37,05 zł
49,40 zł

Matryca Energetyczna. Innowacyjne uzdrawianie

Richard Bartlett, dr kręgarstwa i neuropatii, odkrył Matrycę Energetyczną, podczas choroby syna. Po tym, jak zawiodły wszystkie sposoby leczenia nauczył się czegoś, co natychmiast uzdrowiło jego dziecko. Ten „cud” zaczął tłumaczyć w oparciu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!