MENU

International Marketing in Europe

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2012

  • Redakcja naukowa: Maja Szymura-Tyc

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 24,00 zł
20,64
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

International Marketing in Europe

The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic relations, but may also be appreciated by practitioners undertaking activities in the EU market. The handbook contains basic terms and concepts related to international marketing and explains the scope of their use. It presents the diversity of European countries, important from a marketing point of view, and major marketing strategies and tools used by contemporary companies in this market. The considerations are illustrated with mini-cases which help to understand how marketing activities may contribute to a company’s success or failure in the European market. The study also includes a chapter on marketing research into the European markets and an Appendix where sources of data indispensable for such research can be found.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Preface	7

Chapter 1 The European perspective in international marketing	9
Internationalisation of firms and markets	10
International marketing concepts and orientations 	14
European integration and international marketing concept	17

Chapter 2 The dynamics of European marketing environment	27
Political, legal, and regulatory environment	28
Economic and demographic environment	35
Social and cultural environment 	45

Chapter 3 Researching European markets	59
The marketing research process and its international dimension	60
Information needs in various stages of international involvement	66
Methodological considerations in researching European markets	68
Current trends in data collection in Europe	75

Chapter 4 Segmentation, targeting, and positioning for the European markets 	81
European markets segmentation	82
Assessing market potential and selecting target markets	90
Target market strategy options for European markets	93
Types of positioning in European markets	94

Chapter 5 Market entry strategies for European markets	101
General approach to market entry strategy choice	102
Market entry modes	104
Exporting as a foreign market entry strategy	105
Contractual entry modes	107
Foreign direct investments	114

Chapter 6 European product and brand decisions	125
Product decisions in the international market	126
Types of goods in the international market	128
Product life cycle in European markets	130
International product strategies for the European market	134
Branding strategies in European markets	138
Brand protection in European markets	144

Chapter 7 Services marketing in European markets	149
The nature of services and their classification	150
Internationalisation of services in European markets	154
Internationalisation and market entry modes of service firms	158
International marketing strategies for services in Europe 	163

Chapter 8 Pricing decisions for European markets	171
Factors influencing pricing decisions in European markets	172
International pricing strategy and policy	173
Export price calculation and its escalation 	177
Price standardisation versus differentiation in European markets	182
Specific issues in European cross-border pricing	185

Charter 9 Managing European distribution	191
External determinants of distribution strategies in European markets	192
Structure of distribution channels in Europe	196
Managing and controlling distribution channels	203
Physical distribution in European market 	207

Chapter 10 Marketing communication in European markets	211
Factors influencing marketing communication in European markets	212
Standardisation versus differentiation in marketing communication 	219
Marketing communication tools in European markets	223
European media for marketing communication 	227

Appendix	233
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

45,90 zł
51,00 zł

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zas...
48,30 zł
69,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
48,30 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
8,40 zł
12,00 zł

Apollinaire à travers l`Europe

Zebrane w książce studia dotyczą obecności Europy (w znaczeniu geograficznym i kulturowym) w twórczości Apollinaire’a, wielkich tematów literatury europejskiej, przewijających się w dziełach twórcy "Alkoholi", recep...
51,30 zł
57,00 zł

Marketing. Podręcznik akademicki

"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podr...
53,91 zł
59,90 zł

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i ...
33,54 zł
39,00 zł

Economics and Business Communication Challenges. International Week

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, kt&oacut...
38,70 zł
43,00 zł

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpie...
34,53 zł
38,37 zł

Mini kamperem przez Europę

„Mini kamperem przez Europę. Hiszpańska przygoda” to opowieść o pierwszej zagranicznej, samochodowej podróży pary podróżników przez zachodnie kraje Europy. Wyruszyli oni na trasę liczącą kilka tysięcy kilometrów ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!