Komercjalizacja produktów żywnościowych
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności,
modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
- Kategorie:
- Redakcja: Bogdan Sojkin
- ISBN: 978-83-208-2550-3
- ISBN druku: 978-83-208-2026-3
- Liczba stron: 230
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp Rozdział 1 Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy 1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny 1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego 1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych Rozdział 2 Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie 2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności 2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych 2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego Rozdział 3 Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych 3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym 3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym 3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach Rozdział 4 Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego 4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych 4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności 4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych Rozdział 5 Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce 5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe 5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże) 5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta Bibliografia Załącznik 1 Załącznik 2 Załącznik 3 Załącznik 4