Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-650-7
- ISBN druku: 978-83-7875-649-1
- Liczba stron: 228
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 Rozdział 1 Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 13 1.1. Pojęcie wartości dla klienta oraz jej cechy i wymiary 13 1.2. Wartość dla klienta a produkt systemowy 21 1.3. Modele struktury wartości dla klienta 27 1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu 35 1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta 43 Rozdział 2 Zarządzanie wartością dla klienta 47 2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta 47 2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta 54 2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta 60 Rozdział 3 Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta 66 3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia 66 3.2. Typy innowacji oraz ich związki z wartością dla klienta 70 3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza 74 3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika 80 3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta 86 3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy 99 Rozdział 4 Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych 109 4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 109 4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 115 4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej 120 Rozdział 5 Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr zaawansowanych technologicznie 122 5.1. Założenia, cele i pytania badawcze 122 5.2. Metody badań 126 5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań 128 5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 136 Rozdział 6 Sieci biznesowe producentów dóbr zaawansowanych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta 143 6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji 143 6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr zaawansowanych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta 152 6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta 162 Rozdział 7 Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie w poszczególnych fazach tego procesu 169 7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania 169 7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany 178 7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania 186 Zakończenie 195 Bibliografia 201 Spis rysunków 227 Spis tabel 228