MENU

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2020

  • Autor: Joanna Wiechoczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 24,00 zł
20,64
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
Rozdział 1
Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu	13
1.1. Pojęcie wartości dla klienta oraz jej cechy i wymiary	13
1.2. Wartość dla klienta a produkt systemowy	21
1.3. Modele struktury wartości dla klienta	27
1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu	35
1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta	43
Rozdział 2
Zarządzanie wartością dla klienta	47
2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta	47
2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta	54
2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta	60
Rozdział 3
Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta	66
3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia	66
3.2. Typy innowacji oraz ich związki z wartością dla klienta	70
3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza	74
3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika	80
3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta	86
3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy	99
Rozdział 4
Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych	109
4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	109
4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	115
4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej	120
Rozdział 5
Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr zaawansowanych technologicznie	122
5.1. Założenia, cele i pytania badawcze	122
5.2. Metody badań	126
5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań	128
5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	136
Rozdział 6
Sieci biznesowe producentów dóbr zaawansowanych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta	143
6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji	143
6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr zaawansowanych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta	152
6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta	162
Rozdział 7
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie w poszczególnych fazach tego procesu	169
7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania	169
7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany	178
7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania	186
Zakończenie	195
Bibliografia	201
Spis rysunków	227
Spis tabel	228
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
76,50 zł
85,00 zł

Sieci w zarządzaniu strategicznym

Sieci w zarządzaniu są fascynującym obszarem badań wielu dyscyplin nauki, m.in. socjologii, informatyki, medycyny i nauk ekonomicznych. Ten wdzięczny, choć nadal słabo rozpoznany w zarządzaniu strategicznym obszar dociekań wykształca jednak powoli sp&o...
39,75 zł
53,00 zł

Zarządzanie szkołą wyższą. Tom 24

Szkoły wyższe przekazując w okresie transformacji ustrojowej wiedzę ekonomiczną kształciły absolwentów, którzy sukcesywnie zmniejszali dystans gospodarczy, jaki dzielił Polskę od Europy Zachodniej. Obecnie zaś w dobie stagnacji gospodarcz...
44,98 zł
49,98 zł

Innowacje w technologii i automatyzacji II

Monografię otwierają rozdziały poświęcone modyfikacji tworzyw sztucznych. Tworzywa są najczęściej modyfikowane w fizycznych procesach przetwórstwa poprzez dodatki różnego rodzaju napełniaczy, pełniących zarówno funkcję wzmacniając...
44,10 zł
49,00 zł

Skazani na zyski. Tajemnicza wiedza właścicieli prawdziwych wartości – czyli – biblia świadomego inwestora

Książka ta jest przeznaczona wyłącznie dla rozsądnych inwestorów i w żadnym wypadku nie nadaje się dla naiwnych i bezmyślnych spekulantów, kierujących się wyłącznie chciwością. Znajdziesz w niej opis drugiej strony medalu. Tej odwrotnej, ...
10,92 zł
14,00 zł

Historia tanga dla początkujących i zaawansowanych

Historia tanga dla początkujących i zaawansowanych to pozycja dla wszystkich zainteresowanych tym tańcem w mniejszym lub większym stopniu – stąd też podział na dwie główne części. Część pierwsza, dla początkujących, to swoista „nota ...
37,80 zł
42,00 zł

Sieci współpracy i samokształcenia. Teoria i praktyka

Książka Sieci współpracy i samokształcenia wpisuje się w nurt przemian, jakie zachodzą obecnie w systemie doskonalenia nauczycieli. Jest pierwszą pozycją na rynku, której lektura dostarcza jednocześnie wiedzy teoretycznej i praktycznej n...
10,08 zł
12,60 zł

Istota i wartości zespołowych gier sportowych

Próby stworzenia teorii zespołowych gier sportowych obserwuje się w Polsce od wielu lat. Gry sportowe stanowią przedmiot badań teorii sportu, która zajmuje się „uogólnianiem doświadczeń praktycznych, formułowaniem praw rządzą...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!