MENU

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

53,10 zł
59,00 zł

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw

Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanyc...
36,03 zł
49,35 zł

Rocznik Strategiczny 2014/15

W JUBILEUSZOWYM, BO 20. JUŻ TOMIE ROCZNIKA STRATEGICZNEGO:Wprowadzenie [Introduction]Przegląd sytuacji międzynarodowej – aspekty globalne i regionalne [An overview of the strategic situation – regional and global aspects]<...
40,50 zł
45,00 zł

Analiza strategiczna w dziedzinie bezpieczeństwa

Książka stanowi użyteczne narzędzie w praktyce prowadzenia analizy strategicznej w dziedzinie bezpieczeństwa adresowane zarówno do praktyków zajmujących się planowaniem strategicznym, jak i do studentów studiujących bezpieczeństwo ...
44,10 zł
49,00 zł

Vademecum Technika Farmaceutycznego Tom 2 Zadania egzaminacyjne

Vademecum technika farmaceutycznego tom 1. i tom 2. skierowane jest do słuchaczy i absolwentów studium farmaceutycznego, uczniów policealnych szkół farmaceutycznych, którzy przygotowują się do egzaminu państwowego potwierdz...
42,14 zł
49,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
36,37 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
54,46 zł
60,51 zł

One Hour Marketing

"One Hour Marketing" helps small business owners find their target market, get more clients and build a stronger business by making marketing simple to understand, easy to plan and fast to execute.
35,10 zł
39,00 zł

Siły rynku

Na całym świecie ludzie wciąż odkrywają sprawy, za które warto ginąć i zabijać. Kim jesteśmy, by z nimi dyskutować? Czy żyliśmy na ich miejscu? Czuliśmy to co oni? Nie. Nie nam mówić, że nie mają racji. W Inwestycjach Konfliktowych Shorn ...
71,04 zł
78,93 zł

Facebook Marketing Step-by-Step

Have you ever wanted to use Facebook ads for your business? Are you interested in growing your business through one of the most prominent social media companies today? How about gathering customer information and metrics in order to forecast...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!