MENU

Jakość i marketing usług medycznych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Seria / cykl: PORADNIKI ABC

  • Autor: Katarzyna Krot

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 52,00 zł
46,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Jakość i marketing usług medycznych

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej specyfikę relacji lekarz-pacjent wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy Adresaci:

Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.

Recenzje:

"Książka [...] burzy stereotypy dotyczące marketingu w przypadku usług profesjonalnych. Lekarze (a także prawnicy) ciągle kojarzą marketing przede wszystkim z promocją, a właściwie jedną z jej form - reklamą [...]."
więcej w zakładce Recenzje:

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 	  7
Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej?  	  9
1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej  	  11
1.2. Koncepcje jakości usług medycznych  	  34
1.3. Kryteria jakości  	  42
1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych  	  45
1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej  	  53
1.6. Usługa oczekiwana  	  66
Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej?  	  75
2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej  	  75
2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego  	  81
2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie?  	  93
2.4. Jaką cenę płacą pacjenci?  	  103
2.5. Jak komunikować się z pacjentami 	  104
2.6. Obsługa pacjentów oraz rozwój technologii informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa  	  112
2.7. Czy personel medyczny może być również klientem?  	  115
Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak budować bliskie więzi z pacjentem?  	  124
3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego  	  124
3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy element poprawy jakości świadczeń medycznych  	  131
Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań  	  170
4.1. Sposób realizacji badań  	  171
4.2. Identyfikacja oczekiwań pacjentów  	  176
4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej  	  186
4.4. Komunikacja z rynkiem  	  227
4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów  	  231
Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje praktycznych rozwiązań  	  253
5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej  	  253
5.2. Przykład Cleveland Clinic  	  272
5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku  	  288
Bibliografia  	  309
Spis tabel  	  321
Spis rysunków 	  323
Spis wykresów  	  324
Aneksy  	  325
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

25,73 zł
34,30 zł

Medyczne śledztwa. Rozpoznanie schorzeń trudnych do zdiagnozowania

Odkryj sekrety najlepszego lekarza roku 2013. Uzyskasz wiedzę niezbędną do zdiagnozowania boreliozy i poznasz skutki nadużywania leków. Dowiesz się, co mogą oznaczać trudności z oddychaniem, poznasz problemy wynikające z zepsutego korzenia zębow...
14,62 zł
17,00 zł

Innowacje w marketingu banków detalicznych

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Ist...
21,60 zł
24,00 zł

Aktualne problemy prawa medycznego

Oddajemy do rąk Czytelników monografię wpisującą się w trwającą od lat dyskusję dotyczącą problemów prawa medycznego – dziedziny o charakterze interdyscyplinarnym, która od lat podlega nieustannemu i stabilnemu rozwojowi. Pos...
99,90 zł
111,00 zł

Zapobieganie błędom medycznym w praktyce

W publikacji dokonano próby zdefiniowania błędu medycznego oraz przedstawiono zasady odpowiedzialności prawnej podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych w sytuacji wystąpienia szkody na osobie pacjenta.Omówiono przyczyny ...
32,40 zł
36,00 zł

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

Celem badań przedstawionych w książce było zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów or...
62,10 zł
69,00 zł

Pacjent INNY wyzwaniem opieki medycznej

Podejście interdyscyplinarne, holistyczne, pełne empatii w medycynie pomaga w drodze uzdrowienia pacjentów. Wieloreligijni i wielokulturowi autorzy tej publikacji wychodzą z założenia, że każdy pacjent godzien jest szacunku, że nie ma medycyny b...
36,00 zł
48,00 zł

Marketing bankowy

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polski­mi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświ...
3,20 zł
4,26 zł

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarz...
31,50 zł
35,00 zł

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu sz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!