Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Promocja świąteczna

Jakość i marketing usług medycznych(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2008

  • Seria / cykl: PORADNIKI ABC

  • Autor: Katarzyna Krot

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 52,00 zł
39,00
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Jakość i marketing usług medycznych

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej specyfikę relacji lekarz-pacjent wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy Adresaci: Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania. Recenzje: "Książka [...] burzy stereotypy dotyczące marketingu w przypadku usług profesjonalnych. Lekarze (a także prawnicy) ciągle kojarzą marketing przede wszystkim z promocją, a właściwie jedną z jej form - reklamą [...]." więcej w zakładce Recenzje:

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 	  7
Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej?  	  9
1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej  	  11
1.2. Koncepcje jakości usług medycznych  	  34
1.3. Kryteria jakości  	  42
1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych  	  45
1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej  	  53
1.6. Usługa oczekiwana  	  66
Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej?  	  75
2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej  	  75
2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego  	  81
2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie?  	  93
2.4. Jaką cenę płacą pacjenci?  	  103
2.5. Jak komunikować się z pacjentami 	  104
2.6. Obsługa pacjentów oraz rozwój technologii informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa  	  112
2.7. Czy personel medyczny może być również klientem?  	  115
Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak budować bliskie więzi z pacjentem?  	  124
3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego  	  124
3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy element poprawy jakości świadczeń medycznych  	  131
Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań  	  170
4.1. Sposób realizacji badań  	  171
4.2. Identyfikacja oczekiwań pacjentów  	  176
4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej  	  186
4.4. Komunikacja z rynkiem  	  227
4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów  	  231
Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje praktycznych rozwiązań  	  253
5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej  	  253
5.2. Przykład Cleveland Clinic  	  272
5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku  	  288
Bibliografia  	  309
Spis tabel  	  321
Spis rysunków 	  323
Spis wykresów  	  324
Aneksy  	  325
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

4,00 zł

Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne - Modele jakości usług edukacyjnych z perspektywy interesariuszy szkoły wyższej

Na przełomie dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku wiele uwagi poświęca się organizacji oraz procesom zarządzania mającym na celu jej efektywne i sprawne funkcjonowanie. Wpisują się one w różne koncepcje rozwojowe, które w ró...
34,30 zł

Medyczne śledztwa. Rozpoznanie schorzeń trudnych do zdiagnozowania

Odkryj sekrety najlepszego lekarza roku 2013. Uzyskasz wiedzę niezbędną do zdiagnozowania boreliozy i poznasz skutki nadużywania leków. Dowiesz się, co mogą oznaczać trudności z oddychaniem, poznasz problemy wynikające z zepsutego korzenia zębow...
17,00 zł

Innowacje w marketingu banków detalicznych

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Ist...
24,00 zł

Aktualne problemy prawa medycznego

Oddajemy do rąk Czytelników monografię wpisującą się w trwającą od lat dyskusję dotyczącą problemów prawa medycznego – dziedziny o charakterze interdyscyplinarnym, która od lat podlega nieustannemu i stabilnemu rozwojowi. Pos...

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu sz...

Zapobieganie błędom medycznym w praktyce

W publikacji dokonano próby zdefiniowania błędu medycznego oraz przedstawiono zasady odpowiedzialności prawnej podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych w sytuacji wystąpienia szkody na osobie pacjenta. Omówiono przyczyny powst...
36,00 zł

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

Celem badań przedstawionych w książce było zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów or...
69,00 zł

Pacjent INNY wyzwaniem opieki medycznej

Podejście interdyscyplinarne, holistyczne, pełne empatii w medycynie pomaga w drodze uzdrowienia pacjentów. Wieloreligijni i wielokulturowi autorzy tej publikacji wychodzą z założenia, że każdy pacjent godzien jest szacunku, że nie ma medycyny b...

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!