MENU

Podstawy informacyjne marketingu

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2017

  • Autor: Izabela Kowalik, Sylwia Sobolewska

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Podstawy informacyjne marketingu

Przedmiotem tej publikacji jest przedstawienie trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wprowadzenie

 

Rozdział 1. Rola informacji o rynku w marketingu

1.1. Definicja, typy i kryteria jakości informacji marketingowej

1.2. Nastawienie organizacji do rynku a rola informacji marketingowej

1.3. System informacji marketingowej (SIM) - koncepcja i elementy

1.3.1. Ewolucja koncepcji SIM

1.3.2. Źródła informacji wykorzystywane przez SIM

1.3.3. Ocena potrzeb informacyjnych organizacji i projektowanie SIM

1.4. Rola systemów informacyjnych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa i wartości dla klienta

 

Rozdział 2. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł wewnętrznych

2.1. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych klientów - uwarunkowania prawne

2.2. Bazy danych jako źródło informacji o kliencie

2.3. Zastosowanie systemów CRM w zarządzaniu danymi marketingowymi

2.4. Systemy mobilnej sprzedaży

2.5. Big Data jako źródło informacji i wiedzy o klientach

2.6. Wykorzystanie danych wewnętrznych do zarządzania wartością klienta

 

Rozdział 3. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł zewnętrznych

3.1. Wywiad marketingowy

3.1.1. Elementy systemu wywiadu marketingowego

3.1.2. Proces monitorowania otoczenia

3.1.3. Narzędzia wywiadu marketingowego

3.2. Rola badań marketingowych w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa

3.2.1. Miejsce badań marketingowych w systemie informacji marketingowej

3.2.2. Badania marketingowe stosowane w różnych fazach cyklu życia produktu

3.2.3. Błędy w zakresie gromadzenia informacji za pośrednictwem badań marketingowych

 

Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą marketingową

4.1. Pojęcie i cechy wiedzy marketingowej

4.2. Procesy zarządzania wiedzą marketingową

4.3. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą marketingową

4.4. Wiedza marketingowa a kształtowanie wartości klienta

 

Rozdział 5. Ocena zarządzania informacją marketingową w organizacji

5.1. Ocena na poziomie strategicznym

5.2. Ocena na poziomie taktycznym

 

Załącznik 1. Studium przypadku TÜV Nord Polska

Załącznik 2. Studium przypadku wdrożenia systemu SFA z Sagra Technology Sp. z o.o.

Załącznik 3. Ocena monitorowania otoczenia organizacji

 

Bibliografia

 

Spis rysunków

Spis tabel
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
115,20 zł
128,00 zł

Umowa międzynarodowego przewozu drogowego towarów na podstawie CMR

W książce omówiono instytucje prawne unormowane w konwencji genewskiej z 1956 r. o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR), m.in. list przewozowy, rozporządzanie towarem, przeszkody w przewozie i wydaniu towaru, zasady o...
76,50 zł
85,00 zł

Obowiązki informacyjne pracodawcy wobec pracownika w umownym stosunku pracy

Prezentowana książka jest pierwszą na rynku publikacją, która w sposób kompleksowy ujmuje zagadnienia związane z indywidualnym prawem pracownika do informacji. Celem pracy nie jest tylko opis i koncentracja na poszczególnych obowią...
44,40 zł
74,00 zł

Podstawy biologii roślin

Podręcznik zawiera podstawowe wiadomości z morfologii, anatomii, fizjologii, biologii molekularnej i środowiskowej oraz biotechnologii i geografii roślin. Jest wprowadzeniem do nauki o roślinach, bez szczegółowej systematyki. Omówiono w n...
15,30 zł
17,00 zł

Lingwistyczno-logopedyczne podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Ujęcie metodologiczne

Książka jest prezentacją nowego obszaru badawczego, odkrytego na styku lingwistyki, logopedii i komunikacji alternatywnej […]. Obszar ten pozwoliłautorowi dostrzec i zinterpretować nowe zjawiska, które ukrywały się za dotychczas sto...
38,70 zł
43,00 zł

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
53,91 zł
59,90 zł

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i ...
41,40 zł
69,00 zł

Marketing Automation

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every c...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!