StoryTalking
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, że storytelling można efektywnie (i efektownie) wykorzystać także w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, w trakcie spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami czy handlowców z klientami, podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych, jak i w trakcie prowadzenia warsztatów i szkoleń.
Korzyści, jakie płyną ze storytellingu? Począwszy od aktywacji uwagi, percepcji i pamięci, wzbudzenia zaangażowania emocjonalnego odbiorcy i dotarcia do jego głębszych pokładów emocjonalnych, na zmianach przekonań, postaw i zachowań kończąc.
Czym jest tytułowy StoryTalking?
- To świadome i celowe wykorzystanie różnorodnych narracji (nie tylko historii, lecz także anegdot, ciekawostek, case study, przypowieści itp.) podczas rozmowy czy wystąpienia.
- To wykorzystanie siły historii lub innych narracji, by zaprosić odbiorcę do przemyśleń, wyrażenia opinii wobec przesłania lub zachęcić do dyskusji na poruszany temat.
- To krótkie narracje z jasnym i zrozumiałym przesłaniem, a nie długa, nużąca opowieść, podczas której gubisz wątki i wnioski.
Z książki dowiesz się:
- Czym jest StorTalking i jako go wykorzystać w komunikacji?
- Jakie są cele narracji i jak je realizować?
- Jak skupić się na przesłaniu narracji i nie zapomnieć o niej?
- Skąd i jak pozyskiwać historie oraz inne narracje?
- Jak tworzyć własne archiwum narracji oraz jak kategoryzować poszczególne ?
- Jak wykorzystać rekwizyty, zdjęcia, memy, kreatywne zagadki czy zainteresowania i pasje do budowania narracji?
- Jakie są struktury narracyjne i jak z nich korzystać?
- Jak łączyć narracje z danymi merytorycznymi?
- Jak wykorzystać narracje w autoprezentacji?
- Jak wykorzystać narracje w przywództwie?
- Jak wykorzystać narracje w edukacji?
Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Przeczytaj fragment
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Zobacz więcej
Zobacz mniej