MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Uwiedź klienta

(Miękka)

Marketing w social mediach

3.67  [ 45 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

47,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Uwiedź klienta

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”

Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…

Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować. Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.



Patroni:


Patroni

Czego możesz się spodziewać po tej książce? Wszystkiego, co siedzi w Monice Czaplickiej. Soczysty język. Dosadny styl. Żadnego „rzygania tęczą”. Ale przede wszystkim mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania swojej pozycji w social media. Podanej z humorem. Czy wspominałem o soczystym języku? Jeśli zwrot „rzyganie tęczą” na czwartej stronie okładki Cię obrusza (nie mówiąc o tym, że użyty już dwa razy), odłóż tę książkę teraz.
Paweł Tkaczyk,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Uwiedz klienta_Str 40_41 min-skompresowany.pdf(pdf)
49 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 192_193-skompresowany.pdf(pdf)
69 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 178-179-skompresowany (1).pdf(pdf)
57 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Uwiedz klienta_Str 40_41 min-skompresowany.pdf(pdf)
49 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 192_193-skompresowany.pdf(pdf)
69 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 178-179-skompresowany (1).pdf(pdf)
57 KB
Słowa kluczowe: e-marketing social media

Kup w komplecie

E-marketing PWN PAKIET: VIRAL + Visual Storytelling + Uwiedź klienta + Marketing Automation + MARKA 5.0
VIRAL. Jak zarażać ideam...
VIRAL. Jak zarażać ideam...
Książka (Miękka)
Visual Storytelling
Visual Storytelling
Książka (Miękka)
Uwiedź klienta
Uwiedź klienta
Książka (Miękka)
Marketing Automation
Marketing Automation
Książka (Miękka)

258,75

Oszczędzasz 86,25 zł

Inni Klienci oglądali również

13,24 zł
19,00 zł

Maigret i sobotni klient

Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwna i zaksakującą.Bo Leona...
42,13 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
36,13 zł
47,90 zł

Klient

DOSKONAŁY THRILLER PRAWNICZY, KTÓRY Z MIEJSCA STAŁ SIĘ KLASYKĄ GATUNKU. JEDNA Z NAJLEPSZYCH POWIEŚCI ULUBIONEGO PISARZA AMERYKI. PROKURATOR, KTÓRY NIKOMU NIE UFA. ADWOKAT NIENALEŻĄCY DO ŻADNEGO Z UKŁADÓW. JEDENASTOLETNI CHŁOPIEC, K...
40,98 zł
50,00 zł

Wpływ wdrożenia MSSF „Przychody z umów z klientami

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu rachunkowości przychodów w ujęciu międzynarodowym. Ponadto prezentuje wpływ informacji zawartej w sprawozdaniu finansowym oraz zmian zasad rachunkowości na decyzje podejmowane na rynku kapitałowym.
50,71 zł
69,30 zł

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
23,05 zł
31,50 zł

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
28,66 zł
44,00 zł

Wadliwy klient

Nie ma głupich zleceń, są tylko wadliwi klienci. Detektyw Dominiczak jedzie na spotkanie z kolejnym zleceniodawcą. Sytuacja nie należy do przyjemnych, jako że szoferem Matyldy jest grabarz. Zdecydowanie nie sprzyja to negocjacjom, a co dopiero odmowie....
41,19 zł
59,00 zł

Rozszyfruj klienta Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. ŁatwiejCzy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec....
52,66 zł
65,00 zł

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, któ...

Recenzje (8):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Ooo, widzę, że ktoś tutaj dostał książkę jeszcze przed premierą… bardzo na nią czekałam, zamówiłam w przedsprzedaży, a otrzymałam dopiero wczoraj - dzień po premierze…
Przeczytałam, rewelacja.

Ocena: 

Genialna Publikacja, napisała przejrzystym językiem. Takiej publikacji brakowało na rynku.

Ocena: 

Jeszcze nie przeczytałam całej, bo jest naprawdę bardzo dużo ciekawych rzeczy, ale strasznie mi się podoba, że jest do tego strona internetowa i są tam przykłady, których nie czytałam nigdzie indziej. Dobra robota!
Sama książka oburza chyba tylko pruderyjnych, bo o seksie jest jak na lekarstwo. Są lejki sprzedażowe, obsługa klienta, strategia, czyli dużo teorii, ale tej, której większość nie docenia.
Na razie bardzo mi się podoba. Dziękuję.

Ocena: 

Jeśli ktoś zamiast skupiać się na głównym przekazie książki skupia się na... orientacji autorki, to życzę powodzenia. Książkę kupiłem, bo Czaplicka ma ogrom wiedzy i doświadczenia! Widziałem Monikę w akcji na konferencji marketingowej w ubiegłym roku, śledzę profil i już nie mogę doczekać się aż dostanę książkę.

Ocena: 

Kupiłem poprzednie książki z serii, zamówiłem więc i tą. Dużo wiedzy i praktycznego podejścia.

Ocena: 

Bardzo denerwują mnie dwoe rzeczy:

1. To książka poradnikowa, biznesowa, a autorka co rusz mówi o seksie. Ja wiem, że forma wymaga rozluźnienia, ale bardzo to przeszkadza. Już na początku poznałam jej orientację, nie musiała mi tego przypominać 5 razy, bo i po co?

2. Wiem, że to PWN, ale przydałoby się więcej praktyki. Autorka podeszła do tematu zbyt teoretycznie. Odnoszę wrażenie, że to przedruki innych książek, a nie doświadczenie z prowadzenia wielkich firm, profili i kampanii.

Dobrnęłam do końca, bo nie marnuję książek, ale niestety zawiodłam się

Ocena: 

Panią Monikę czytam od dawna i cieszę się, że przekazuje tyle wiedzy. Ta książka jest równie wartościowa jak wiele materiałów, które oferuje.
W przeciwieństwie do poprzedniej - w tej każdy znajdzie coś dla siebie. Poprzednią też każdy powinien przeczytać, ale wiadomo jak jest ;)
Można się dowiedzieć o strategii, obsłudze klienta i sprzedaży. Są fajne zadania, więc książka jest interaktywna.
polecam.

Ocena: 

Niestety, ale to nie to. W marketingu nie można tylko opowiadać o takich ogólnikach. Chciałbym dowiedzieć się konkretnie co i jaka firma wdrożyła, a później jak ja mogę zrobić to samo, żeby było skutecznie. No i te łóżkowe tematy wszedzie, to przeginka. Zawiodłem się.

Ocena: