Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Uwiedź klienta

(Miękka)

Marketing w social mediach

3.58  [ 42 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 59,00 zł (- 22 %)
46,02
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
9,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
11,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
10,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
11,99 zł
- Kurier pocztowy
15,99 zł
13,99 zł
- Kurier
16,99 zł
15,99 zł
Zamów kurierem do 17ej, dostawa następnego dnia »

Uwiedź klienta

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”

Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…

Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować. Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.



Patroni:


Patroni

Czego możesz się spodziewać po tej książce? Wszystkiego, co siedzi w Monice Czaplickiej. Soczysty język. Dosadny styl. Żadnego „rzygania tęczą”. Ale przede wszystkim mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania swojej pozycji w social media. Podanej z humorem. Czy wspominałem o soczystym języku? Jeśli zwrot „rzyganie tęczą” na czwartej stronie okładki Cię obrusza (nie mówiąc o tym, że użyty już dwa razy), odłóż tę książkę teraz.
Paweł Tkaczyk,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Uwiedz klienta_Str 192_193-skompresowany.pdf(pdf)
69 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 178-179-skompresowany (1).pdf(pdf)
57 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 40_41 min-skompresowany.pdf(pdf)
49 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Uwiedz klienta_Str 192_193-skompresowany.pdf(pdf)
69 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 178-179-skompresowany (1).pdf(pdf)
57 KB
PWN_Uwiedz klienta_Str 40_41 min-skompresowany.pdf(pdf)
49 KB
Słowa kluczowe: e-marketing social media

Kup w komplecie

E-marketing PWN PAKIET: VIRAL + Visual Storytelling + Uwiedź klienta + Marketing Automation + MARKA 5.0
VIRAL. Jak zarażać ideam...
VIRAL. Jak zarażać ideam...
Książka (Miękka)
Visual Storytelling
Visual Storytelling
Książka (Miękka)
Uwiedź klienta
Uwiedź klienta
Książka (Miękka)

236,25

Oszczędzasz 78,75 zł

Inni Klienci oglądali również

Media i komunikowanie masowe

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikow...

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć i...

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość ży...

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...

Maigret i sobotni klient

Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwna i zaksakującą.Bo Leona...

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zr...

Logistyczna obsługa klienta

To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany ...

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...

Telefonem w klienta

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do k...

Recenzje (8):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Ooo, widzę, że ktoś tutaj dostał książkę jeszcze przed premierą… bardzo na nią czekałam, zamówiłam w przedsprzedaży, a otrzymałam dopiero wczoraj - dzień po premierze…
Przeczytałam, rewelacja.

Ocena: 

Genialna Publikacja, napisała przejrzystym językiem. Takiej publikacji brakowało na rynku.

Ocena: 

Jeszcze nie przeczytałam całej, bo jest naprawdę bardzo dużo ciekawych rzeczy, ale strasznie mi się podoba, że jest do tego strona internetowa i są tam przykłady, których nie czytałam nigdzie indziej. Dobra robota!
Sama książka oburza chyba tylko pruderyjnych, bo o seksie jest jak na lekarstwo. Są lejki sprzedażowe, obsługa klienta, strategia, czyli dużo teorii, ale tej, której większość nie docenia.
Na razie bardzo mi się podoba. Dziękuję.

Ocena: 

Jeśli ktoś zamiast skupiać się na głównym przekazie książki skupia się na... orientacji autorki, to życzę powodzenia. Książkę kupiłem, bo Czaplicka ma ogrom wiedzy i doświadczenia! Widziałem Monikę w akcji na konferencji marketingowej w ubiegłym roku, śledzę profil i już nie mogę doczekać się aż dostanę książkę.

Ocena: 

Kupiłem poprzednie książki z serii, zamówiłem więc i tą. Dużo wiedzy i praktycznego podejścia.

Ocena: 

Bardzo denerwują mnie dwoe rzeczy:

1. To książka poradnikowa, biznesowa, a autorka co rusz mówi o seksie. Ja wiem, że forma wymaga rozluźnienia, ale bardzo to przeszkadza. Już na początku poznałam jej orientację, nie musiała mi tego przypominać 5 razy, bo i po co?

2. Wiem, że to PWN, ale przydałoby się więcej praktyki. Autorka podeszła do tematu zbyt teoretycznie. Odnoszę wrażenie, że to przedruki innych książek, a nie doświadczenie z prowadzenia wielkich firm, profili i kampanii.

Dobrnęłam do końca, bo nie marnuję książek, ale niestety zawiodłam się

Ocena: 

Panią Monikę czytam od dawna i cieszę się, że przekazuje tyle wiedzy. Ta książka jest równie wartościowa jak wiele materiałów, które oferuje.
W przeciwieństwie do poprzedniej - w tej każdy znajdzie coś dla siebie. Poprzednią też każdy powinien przeczytać, ale wiadomo jak jest ;)
Można się dowiedzieć o strategii, obsłudze klienta i sprzedaży. Są fajne zadania, więc książka jest interaktywna.
polecam.

Ocena: 

Niestety, ale to nie to. W marketingu nie można tylko opowiadać o takich ogólnikach. Chciałbym dowiedzieć się konkretnie co i jaka firma wdrożyła, a później jak ja mogę zrobić to samo, żeby było skutecznie. No i te łóżkowe tematy wszedzie, to przeginka. Zawiodłem się.

Ocena: