Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Uwiedź klienta(Miękka)

Marketing w social mediach

3.60  [ 32 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: e-marketing social media

Uwiedź klienta

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”

Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.

Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…

Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…

Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.



Patroni:


Patroni

Czego możesz się spodziewać po tej książce? Wszystkiego, co siedzi w Monice Czaplickiej. Soczysty język. Dosadny styl. Żadnego „rzygania tęczą”. Ale przede wszystkim mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania swojej pozycji w social media. Podanej z humorem. Czy wspominałem o soczystym języku? Jeśli zwrot „rzyganie tęczą” na czwartej stronie okładki Cię obrusza (nie mówiąc o tym, że użyty już dwa razy), odłóż tę książkę teraz.
Paweł Tkaczyk,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Monika Czaplicka

Monika Czaplicka – z wykształcenia socjolożka. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy.

Inni Klienci oglądali również

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na r...

Media i komunikowanie masowe

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikow...

12 469 dróg do absolutu Polskie media o religii po 1989 roku

Książka powstawała przez ponad pięć lat. Była inspirującą wędrówką autora po seminariach duchownych i innych miejscach, gdzie przechowywane są media o religii. Dotyczyło to znacznej części wyznań zarejestrowanych bądź tylko funkcjonujących w Pol...

Rekiny biznesu w mediach

Jak stworzyć wizerunek lidera? Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmaw...

Uwiedź mnie

Gorąca buntowniczka i przystojny brat gwiazdy rocka. Czy mają szansę na wspólną przyszłość? Jason Stone nie chce dłużej żyć w cieniu swojego brata. Wyjeżdża do Sea Breeze, żeby odpocząć i oderwać się od nudnego życia. Na jego drodze pojawia się pi...

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć i...

Offline: Free your mind from smartphone and social media stress

Authors Imran Rashid and Soren Kenner have sparked an international debate by revealing the “mind hacks” Facebook, Apple, Google, and Instagram use to get you and your children hooked on their products.In Offline, they deliver a...

Logistyczna obsługa klienta

To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany ...

Klienci instytucji pożyczkowych i ich ochrona

Niniejsza publikacja jest jedną z pierwszych poświęconych tematyce klientów instytucji pożyczkowych, analizie ich potrzeb finansowych oraz problemów związanych z ochroną prawną tych osób.Szybki rozwój rynku insty...

Recenzje (8):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Uren
Dodano: 07.11.2019 17:30:21

Panią Monikę czytam od dawna i cieszę się, że przekazuje tyle wiedzy. Ta książka jest równie wartościowa jak wiele materiałów, które oferuje.
W przeciwieństwie do poprzedniej - w tej każdy znajdzie coś dla siebie. Poprzednią też każdy powinien przeczytać, ale wiadomo jak jest ;)
Można się dowiedzieć o strategii, obsłudze klienta i sprzedaży. Są fajne zadania, więc książka jest interaktywna.
polecam.

Ocena: 
Marcin
Dodano: 29.10.2019 11:59:03

Kupiłem poprzednie książki z serii, zamówiłem więc i tą. Dużo wiedzy i praktycznego podejścia.

Ocena: 
Tomek
Dodano: 25.10.2019 16:22:03

Jeśli ktoś zamiast skupiać się na głównym przekazie książki skupia się na... orientacji autorki, to życzę powodzenia. Książkę kupiłem, bo Czaplicka ma ogrom wiedzy i doświadczenia! Widziałem Monikę w akcji na konferencji marketingowej w ubiegłym roku, śledzę profil i już nie mogę doczekać się aż dostanę książkę.

Ocena: 
Ania
Dodano: 24.10.2019 12:52:58

Jeszcze nie przeczytałam całej, bo jest naprawdę bardzo dużo ciekawych rzeczy, ale strasznie mi się podoba, że jest do tego strona internetowa i są tam przykłady, których nie czytałam nigdzie indziej. Dobra robota!
Sama książka oburza chyba tylko pruderyjnych, bo o seksie jest jak na lekarstwo. Są lejki sprzedażowe, obsługa klienta, strategia, czyli dużo teorii, ale tej, której większość nie docenia.
Na razie bardzo mi się podoba. Dziękuję.

Ocena: 
Zawiodłem się
Dodano: 23.10.2019 17:38:30

Niestety, ale to nie to. W marketingu nie można tylko opowiadać o takich ogólnikach. Chciałbym dowiedzieć się konkretnie co i jaka firma wdrożyła, a później jak ja mogę zrobić to samo, żeby było skutecznie. No i te łóżkowe tematy wszedzie, to przeginka. Zawiodłem się.

Ocena: 
Michał
Dodano: 22.10.2019 13:15:07

Genialna Publikacja, napisała przejrzystym językiem. Takiej publikacji brakowało na rynku.

Ocena: 
Ada
Dodano: 22.10.2019 11:59:03

Ooo, widzę, że ktoś tutaj dostał książkę jeszcze przed premierą… bardzo na nią czekałam, zamówiłam w przedsprzedaży, a otrzymałam dopiero wczoraj - dzień po premierze…
Przeczytałam, rewelacja.

Ocena: 
Zosia
Dodano: 18.10.2019 22:17:00

Bardzo denerwują mnie dwoe rzeczy:

1. To książka poradnikowa, biznesowa, a autorka co rusz mówi o seksie. Ja wiem, że forma wymaga rozluźnienia, ale bardzo to przeszkadza. Już na początku poznałam jej orientację, nie musiała mi tego przypominać 5 razy, bo i po co?

2. Wiem, że to PWN, ale przydałoby się więcej praktyki. Autorka podeszła do tematu zbyt teoretycznie. Odnoszę wrażenie, że to przedruki innych książek, a nie doświadczenie z prowadzenia wielkich firm, profili i kampanii.

Dobrnęłam do końca, bo nie marnuję książek, ale niestety zawiodłam się

Ocena: