Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Management and marketing information systems

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2005

  • Autor: Henryk Sroka, Małgorzata Pańkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 1,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 0,70 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

0,90
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanation of the information systems genesis and generations, presentation of a development of different types of information systems, i.e. Transaction Processing Systems, Integrated Information Systems, Decision Support Systems, Expert Systems, Executive Information Systems, Marketing Information Systems and explanation of their significance in organisational strategy development. In the book authors give general principles of designing and implementation of information systems, present actual methods of business information system development.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
PREFACE	9

Chapter 1
ORGANIZATION, MANAGEMENT AND INFORMATION SYSTEMS	11
1. New Strategic Role of Management Information Systems in Organisation	11
2. Management Information Systems Generations	14
3. Perspectives of viewing of Management Information Systems in business organisations	17
4. Information Technology impact on organisational decision making and new organisational forms development	19
Questions and Problems for Discussion	20

Chapter 2
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS IN BUSINESS ORGANISATIONS	21
1. Integrated Information Systems	21
2. Transaction Processing Systems	27
3. Decision Support Systems	29
4. Executive Information Systems	33
5. Expert Systems	34
Questions and Problems for Discussion	39

Chapter 3
MARKETING INFORMATION SYSTEMS	40
1. Functional and informational structure of Marketing Information Systems	40
2. Marketing Information Systems to support marketing research	45
3. Customer Relationship Management	50
4. Communication Management	52
Questions and Problems for Discussion	54

Chapter 4
STRATEGIC PLANNING OF INFORMATION SYSTEMS	55
1. Information Technology Strategy versus Information Systems Strategy development	55
2. Planning Information Systems Architecture	60
3. Information Systems Infrastructure Considerations	62
4. Planning Interorganisational Information Systems	64
5. Legacy Information Systems Reengineering	66
Questions and Problems for Discussion	68

Chapter 5
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS BUILDING AND MAINTENANCE	69
1. Information Systems design methods	69
2. Insourcing versus Outsourcing of Information Technology	77
3. Management support methods for Information System development	80
Questions and Problems for Discussion	83

Chapter 6
KNOWLEDGE BASED INFORMATION SYSTEMS	85
1. Knowledge management system development	85
Questions and Problems for Discussion	89

Chapter 7
ELECTRONIC BUSINESS INFORMATION SYSTEMS	90
1. Global Information Society	90
2. Internet for business and economy	94
3. eBusiness and eCommerce models	95
4. mBusiness models	100
5. eMarketing and mMarketing	102
Questions and Problems for Discussion	103

REFERENCES	105
LIST OF FIGURES	109
LIST OF TABLES	110
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

22,45 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
45,00 zł

Pragmatyczne aspekty zastosowań Joint Exercise Management Module (JEMM)

Monografia w zamiarze autora stanowi uzupełnienie treści zawartych w podręcznikach dotyczących podstaw i zaawansowanych aspektów administrowania aplikacją Joint Exercise Menagment Module (JEMM). Treść zasadnicza dotyczy niestandardowych, a zaraz...
4,50 zł

Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia - MARKETING PARTNERSKI W ERZE GLOBALIZACJI

Stałą cechą towarzyszącą procesom gospodarczym w czasach niepewności, nieprzewidywalnościoraz niepełnej informacji jest zjawisko zwane kryzysem. W życiu każdej organizacji kryzys, niezależnie od skali, zawsze jest okresem przełomowym, a nawet sta...
65,00 zł

Private Banking – marketing, jakość, sprzedaż

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicz...
25,00 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
38,00 zł

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu la...
5,00 zł

Ochrona informacji niejawnych w perspektywie krajowej i międzynarodowej - OCHRONA INFORMACJI NIEJAWNYCH W PRAWIE POLSKIM PROTECTION OF CLASSIFIED INFORMATION IN POLISH LAW

Nadrzędność bezpieczeństwa nad innymi dziedzinami życia i funkcjonowania państw jest dość szczególna, albowiem jest wartością, której osiąganie stanowi powinność elementarną. Strategiczne zadania w systemie ochrony informacji niejawnych o...
19,80 zł

SOCIAL MEDIA STRATEGICZNIE WPROWADZENIE - ROZDZIAŁ 1. MARKETING STRATEGICZNIE – CO TO OZNACZA?

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...
2,49 zł

Contemporary Challenges towards Management III - 18 The effectiveness of network connections in operations of a cluster

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!