MENU
Darmowa dostawa

Management and marketing information systems

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2005

  • Autor: Henryk Sroka, Małgorzata Pańkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 1,00 zł
0,86
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanation of the information systems genesis and generations, presentation of a development of different types of information systems, i.e. Transaction Processing Systems, Integrated Information Systems, Decision Support Systems, Expert Systems, Executive Information Systems, Marketing Information Systems and explanation of their significance in organisational strategy development. In the book authors give general principles of designing and implementation of information systems, present actual methods of business information system development.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
PREFACE	9

Chapter 1
ORGANIZATION, MANAGEMENT AND INFORMATION SYSTEMS	11
1. New Strategic Role of Management Information Systems in Organisation	11
2. Management Information Systems Generations	14
3. Perspectives of viewing of Management Information Systems in business organisations	17
4. Information Technology impact on organisational decision making and new organisational forms development	19
Questions and Problems for Discussion	20

Chapter 2
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS IN BUSINESS ORGANISATIONS	21
1. Integrated Information Systems	21
2. Transaction Processing Systems	27
3. Decision Support Systems	29
4. Executive Information Systems	33
5. Expert Systems	34
Questions and Problems for Discussion	39

Chapter 3
MARKETING INFORMATION SYSTEMS	40
1. Functional and informational structure of Marketing Information Systems	40
2. Marketing Information Systems to support marketing research	45
3. Customer Relationship Management	50
4. Communication Management	52
Questions and Problems for Discussion	54

Chapter 4
STRATEGIC PLANNING OF INFORMATION SYSTEMS	55
1. Information Technology Strategy versus Information Systems Strategy development	55
2. Planning Information Systems Architecture	60
3. Information Systems Infrastructure Considerations	62
4. Planning Interorganisational Information Systems	64
5. Legacy Information Systems Reengineering	66
Questions and Problems for Discussion	68

Chapter 5
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS BUILDING AND MAINTENANCE	69
1. Information Systems design methods	69
2. Insourcing versus Outsourcing of Information Technology	77
3. Management support methods for Information System development	80
Questions and Problems for Discussion	83

Chapter 6
KNOWLEDGE BASED INFORMATION SYSTEMS	85
1. Knowledge management system development	85
Questions and Problems for Discussion	89

Chapter 7
ELECTRONIC BUSINESS INFORMATION SYSTEMS	90
1. Global Information Society	90
2. Internet for business and economy	94
3. eBusiness and eCommerce models	95
4. mBusiness models	100
5. eMarketing and mMarketing	102
Questions and Problems for Discussion	103

REFERENCES	105
LIST OF FIGURES	109
LIST OF TABLES	110
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

19,31 zł
22,45 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
36,00 zł
45,00 zł

Pragmatyczne aspekty zastosowań Joint Exercise Management Module (JEMM)

Monografia w zamiarze autora stanowi uzupełnienie treści zawartych w podręcznikach dotyczących podstaw i zaawansowanych aspektów administrowania aplikacją Joint Exercise Menagment Module (JEMM). Treść zasadnicza dotyczy niestandardowych, a zaraz...
48,75 zł
65,00 zł

Private Banking – marketing, jakość, sprzedaż

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicz...
22,50 zł
25,00 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
32,68 zł
38,00 zł

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu la...
12,60 zł
14,00 zł

Integrative clinical decision support systems: foundations and implementations

The book is concerned with theoretical and methodological foundations of clinical decision support systems (CDSSs), i.e., systems designed to help healthcare professionals make clinical decisions. It is focused on patient-specific CDSSs that help physi...
47,43 zł
52,70 zł

Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obs...
10,80 zł
12,00 zł

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania...
75,60 zł
84,00 zł

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!