MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Marek Kozłowski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: ideę i kształtowanie się employer brandingu, zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, trendy w employer brandingu na polskim rynku, główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, problematykę employer brandingu zewnętrznego, koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR. Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze   7
Podziękowania    9
Wstęp   11
Rozdział 1. Wprowadzenie do idei employer brandingu   13	1.1. Rys historyczny - employer branding dawniej i dziś. Zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych    15	1.2. Kontekst socjologiczny - nowe generacje nowymi wyzwaniami dla pracodawców   21	1.3. Trendy w Polsce oraz na świecie. Dokąd zmierzamy i dlaczego?    30	1.4. Główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu   34
Rozdział 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji   39	2.1. Proces budowania strategii   40	2.2. SWOT EB - uważnie przyjrzyj się swojej firmie   43	2.3. Zwrot z inwestycji w employer branding. Jak zmierzyć, policzyć i sprawdzić skuteczność naszych działań?    46	2.4. Analiza wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów   48
Rozdział 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa   51	3.1. Komunikacja wewnętrzna. Czy wiemy co z nią robić?    53	3.2. Implementacja badań satysfakcji, zaangażowania i ocen pracowniczych i ich wpływ na zasoby ludzkie    64	3.3. Programy rozwojowe, szkolenia, programy lojalnościowe    69	3.4. Zbudowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i ich przestrzeganiu w codziennym życiu firmy. Czy to w ogóle możliwe?    74	3.5. Mapowanie stanowisk i planowanie sukcesji - znajdź źródło swojej przewagi konkurencyjnej, opierając się na kluczowych zasobach ludzkich organizacji   76	3.6. Waga motywowania podczas budowania dobrego wizerunku    77	3.7. Jedziemy na teambuilding. Integracja i eventy jako element wizerunku   84	3.8. Pożegnanie z pracownikiem   86	3.9. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - spójność w budowaniu dialogu z rynkiem pracy   88
Rozdział 4. Employer branding zewnętrzny   92	4.1. Nowe formy komunikacji na rynku. Employer branding w wyszukiwarkach   94	4.2. Dobór mediów do grup docelowych   108	4.3. Jak komunikować markę pracodawcy, by o niej pamiętano?    111
Rozdział 5. CSR - wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu   136
Rozdział 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych   142
Rozdział 7. Nowoczesny HR w chmurze   145
Rozdział 8. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku   157	8.1. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris   157	8.2. JTI Polska Sp. z o.o.    169	8.3. Kompania Piwowarska SA   182	8.4. BRE Bank SA   188	8.5. Mars Polska Sp. z o.o.    202
Zakończenie   211
Literatura   213
Indeks   219
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

31,19 zł
34,65 zł

Zamówienia publiczne jako środek budowania państwa w sytuacjach pokonfliktowych na przykładzie Afgan

Publikacja jest nowatorskim na rynku polskim, ale i zarazem interesującym przedstawieniem ważnego z punktu widzenia gospodarki, czy też instytucji państwa zagadnienia badawczego jakim jest kwestia zamówień publicznych. Autorka jak wynika z uzas...
19,78 zł
23,00 zł

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym r...
7,60 zł
9,50 zł

Origami modułowe krok po kroku

Origami modułowe coraz bardziej zyskuje na popularności. Technika ta polega na składaniu przedmiotów z wielu pojedynczych elementów, czyli modułów, najczęściej identycznych. W poradniku znajdziecie wskazówki i szczegó...
47,04 zł
58,80 zł

Microsoft Excel 2013 Krok po kroku

Skuteczna nauka programu Microsoft Excel 2013Przekonaj się, jak dzięki programowi Microsoft Excel 2013 można łatwo i szybko analizować i prezentować dane. Korzystając z książek serii Krok po kroku sam określasz tempo nabywania i utrwalania niezbę...
30,90 zł
34,33 zł

3 kroki do pełni szczęścia bez tracenia czasu i pieniędzy na bzdety

Chcesz uwolnić się od męczącej rutyny? A może marzysz o luksusie i nicnierobieniu pod palmami? Chcesz zdobyć magiczny klucz do szczęścia i nie stracić przy tym pieniędzy i czasu na bzdety, które nie sprawdzają się w życiu? To jedyny taki poradni...
47,04 zł
58,80 zł

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

Szybka metoda nauki Microsoft Outlook 2016Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Outlook 2016. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierają...
22,47 zł
24,97 zł

Zbuduj swój wizerunek

Jak kreować swój image i osiągnąć sukces? Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają „wrodzone” tylko nieliczni. Te...
7,11 zł
7,90 zł

Dark Souls II w 10 prostych krokach

Dark Souls II w 10 prostych krokach, to poradnik do gry Dark Souls II, który zawiera opis 10 wybranych zagadnień dotyczących tego trudnego i skomplikowanego tytułu. W pierwszym rozdziale znajdziesz informacje na temat postaci sterowanej przez gr...
47,21 zł
54,90 zł

Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji

Kompendium wiedzy o zaangażowaniuZaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem n...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!