Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
PROMOCJA BESTSELLER PRZEDSPRZEDAŻ

Bawimy się, programując w Scratchu

Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
51,75
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,25 zł
Dodaj do schowka
Uwaga! Kupując produkt w przedsprzedaży należy liczyć się z tym, że wysyłka całości zamówienia nastąpi po dniu premiery
Data premiery: 20.10.2017
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis do księgarni PWN oraz dla paczek o wartości od 300 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Księgarnia PWN - odbiór osobisty
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Kurier
17,99 zł

Bawimy się, programując w Scratchu

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem 

·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®

·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek 

·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu  będzie to świetna zabawa!

  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301196462
  • Liczba stron: 300
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów Automate the Boring Stuff with Python i Scratch Programming Playground.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!