Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Bawimy się, programując w Scratchu(Miękka)

Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

4.04  [ 28 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
56,58
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,42 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Bawimy się, programując w Scratchu

Scratch, barwny język programowania metodą przeciągnij i upuść, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce Bawimy się, programując w Scratchu , możesz nauczyć się programować poprzez tworzenie niezwykłych gier.

Przygotuj się na niszczenie asteroid, rzucanie piłką do kosza i cięcie owoców na kawałki!

Każda gra obejmuje przystępnie podane instrukcje, pytania kontrolne oraz ćwiczenia związane z kreatywnym tworzeniem własnych wersji kodu. Chcesz dodać więcej poziomów albo tajne kody? Nie ma sprawy, wystarczy dopisać trochę kodu.

Nauczysz się pisać gry takie jak:

• Maze Runner: wydostań się z labiryntu!
• Snaaaaaake: pożeraj jabłka i uważaj na swój własny ogon.
• Asteroid Breaker: krusz kosmiczne skały!
• Fruit Slicer: klon gry Fruit Ninja.®
• Brick Breaker: nowa wersja klasycznej zabawy w rozbijanie klocków, Breakout.®
• Platformer: gra zainspirowana Super Mario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być drętwa i nudna. Dzięki książce
Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Patroni medialni:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów Automate the Boring Stuff with Python i Scratch Programming Playground.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

ECDL Moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence, w skrócie ECDL) jest świadectwem potwierdzającym, że jego posiadacz zdobył umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodow...
34,90 zł

Eksperymenty są super

Zaprezentowano tu 50 pozornie prościutkich doświadczeń, które łatwo zawładną wyobraźnią dziecka. Eksperymenty te (uwaga: niektóre wymagają dyskretnego nadzoru dorosłych!) pozwalają zrozumieć różne właściwości przyrody i kierują cie...

Informacja w Internecie

W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informa...

Hurtownie danych

Tematyka hurtowni danych, choć niezwykle aktualna, doczekała się w języku polskim jedynie nielicznych opracowań. Wiedza z tej dziedziny jest rozproszona, co utrudnia osobom zainteresowanym zarówno wyrobienie sobie spójnego obrazu zagadnienia, jak i ...

AutoCAD 2013/LT2013/WS+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D

Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: AutoCAD 2013 lub AutoCAD LT 2013 (tylko 2D) ...

AutoCAD 2014/LT2014/360 (WS+)

Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: AutoCAD 2014 lub AutoCAD LT 2014 (tylko 2D) i wersj...

Twórz własne gry w Scratchu!

W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier....

Baw się kodem! Twoja własna strona WWW CoderDojo Nano

CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, ...
29,99 zł

Baw się z nami! Wesoły pajączek

Mały pajączek nie lubi deszczu. Jak spędzi czas w oczekiwaniu na poprawę pogody? Seria kartonowych książeczek dla najmłodszych z prostym tekstem i uroczymi ilustracjami. Każda książeczka zawiera krótka historię, której bohaterami są zwie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!